به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب با اشاره به کمک خیرین برای زندانیان غیرعمد و خانواده های آن ها گفت: اگر فردی به هر دلیلی به زندان افتاد نباید خانواده وی دچار آسیب و گرفتاری شود و باید همه برای رفع مشکل آن ها همکاری کنیم و حمایت از زندانیان و خانواده های آنان در […]

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب با اشاره به کمک خیرین برای زندانیان غیرعمد و خانواده های آن ها گفت: اگر فردی به هر دلیلی به زندان افتاد نباید خانواده وی دچار آسیب و گرفتاری شود و باید همه برای رفع مشکل آن ها همکاری کنیم و حمایت از زندانیان و خانواده های آنان در دستور کار قرار گیرد.

ولی الله فرج اللهی درآیین جشن گلریزان شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان بناب اظهارکرد: علیرغم اینکه این انجمن تشکیلات نوپایی است ولی توانسته با کمک خیرین این شهرستان قدم های خوبی بردارد.

وی سپس با بیان اینکه میل به انجام اقدامات خیرخواهانه مردم بناب ریشه اعتقادی و مذهبی دارد؛ تصریح کرد: باید با ترغیب مردم و با استفاده از مشوق های مختلف این فرهنگ را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

نماینده عالی دولت درشهرستان بناب همچنین با بیان اینکه حضور مردم خیر شهرستان بناب در امورات خیر زبانزد عام و خاص در کشور است؛ یادآور شد: سال گذشته با کمک ۱۵ میلیارد تومانی خیرین بنابی ۱۵ مدرسه در شهرستان بناب در حال ساخت است.

فرج اللهی در ادامه اظهار امیدواری کرد: مردم شهرستان بناب همچون سال گذشته با کمک های خود به خانواده های زندانیان حرف اول را در سطح استان بزنند.

بنابراین گزارش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب نیز با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن حمایت از زندانیان بناب گفت: حمایت های مقطعی مشکلات عدیده خانواده های زندانیان را حل نمی کند و تلاش انجمن حمایت از زندانیان باید به سمت اشتغال خانواده های آنان معطوف شود.

علیرضا دهقان خاطرنشان کرد: در این راستا ایجاد و توسعه کارگاه های تولیدی و صنعتی برای اشتغال زندانیان و امرار معاش خانواده های آنان راهکاری مفید است.

این مقام قضایی تصریح کرد: کاهش مشکلات، معضلات و آسیب های اجتماعی با حمایت از خانواده های زندانیان میسر است و این از مسائل مهمی است که باید در دستور کار قرارگیرد و با جدیت دنبال شود تا ضمن حمایت از خانواده ای زندانیان از بروز مشکلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

این گزارش می افزاید، در ادامه جشن گلریزان خیرین و مردم نیکوکار شهرستان بناب یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برای حمایت از خانواده های زندانیان و آزادی زندانیان کمک مالی کردند.

همچنین در این جشن باشکوه سه نفر از خیرین شهرستان بناب که با کمک های مالی خود زمینه آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم کرده بودند، با اهدای لوح سپاس از آنها تقدیر و تجلیل شد.

photo_2016-06-25_00-01-26 photo_2016-06-25_00-01-37 photo_2016-06-25_00-01-42 photo_2016-06-25_00-01-48 photo_2016-06-25_00-01-54انتهای پیام/ش