به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اهمین موضوع کمک رسانی به جبهه مقاومت، گفت: برخی می گویند که جنگ سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد، در حالی که نمی دانند اگر این مقاومت نبود هم اکنون جنگ در داخل کشور ما […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اهمین موضوع کمک رسانی به جبهه مقاومت، گفت: برخی می گویند که جنگ سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد، در حالی که نمی دانند اگر این مقاومت نبود هم اکنون جنگ در داخل کشور ما اتفاق می افتاد.

وی در عین حال افزود: اگر بخواهیم کشور ما و مردم ما به حق خود برسد باید این مبارزه ها را ادامه دهیم.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه لت ما از زمان جنگ ثابت کرده اند که همیشه کمک رسان رزمندگان بوده اند، قطعا امروز هم بیش از گذشته به جبهه مقاومت کمک خواهند کرد.

اعزازی تاکید کرد: منافع ملی کشور ایجاب می کند در موضوع جبهه مقاومت سستی نکرده و در کنار دولت به این جبهه کمک کنیم.

نماینده بناب تصریح کرد:با شناختی که از مردم غیرتمند و ولایت مداربناب داریم همچنان به ستاد پشتیبانی جبه مقاومت کمک و یاری خواهند رساند.

وی با شاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، گفت: هرگز این جمله زیبای امام کهنه نخواهد شد و ما مسئولان و مردم ولایتمدار بناب در حضور رئیس گروه مشاورین استاندار آذربایجان شرقی این قول را می دهیم که مردم بناب مثل همیشه در این مسئله هم پیروز و سرافراز خواهد بود.

انتهای پیام/ش