به گزارش انعکاس بناب، رحیم زاد محمدی صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی این شهرستان در این خصوص افزود: در این مدت بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای بنگاههای زود بازده و در قالب تفاهم نامه با اتحادیه های مجامع امور صنفی پرداخت شده است. وی افزود: همچنین با پرداخت تسهیلات این […]

به گزارش انعکاس بناب، رحیم زاد محمدی صبح امروز در همایش اقتصاد مقاومتی این شهرستان در این خصوص افزود: در این مدت بیش از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای بنگاههای زود بازده و در قالب تفاهم نامه با اتحادیه های مجامع امور صنفی پرداخت شده است.
وی افزود: همچنین با پرداخت تسهیلات این صندوق بیش از ۵۰ واحد تولیدی کوچک که بعلت عدم تامین سرمایه در گردش به حالت تعطیل در آمده بودند مجدداًبه چرخه تولید بازگشته اند.
رئیس صندوق کارآفرینی امید بناب با اشاره به اینکه بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن نقش تعیین کننده ای داشته اند گفت:در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیز نقش بازاریان بیشتر از دولت می باشد.
زاد محمدی افزود: بخش خصوصی بعنوان گرداننده اصلی چرخ های اقتصادی کشور باید از سوی مسئولین حمایت شوند لذا صندوق کارآفرینی امید نیز در این راستا همگام با مردم و دولت در رسیدن به اهداف این طرح و منویات مقام معظم رهبری تلاش می کند.

انتهای پیام/ش