به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی در جلسه هماهنگی این تجمع گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز واقعه گوهرشاد و حمله رژیم رضاخانی به معترضان کشف حجاب  و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه «هفته عفاف و حجاب» نام گذاری شده است. وی اضافه کرد: بعد […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی در جلسه هماهنگی این تجمع گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز واقعه گوهرشاد و حمله رژیم رضاخانی به معترضان کشف حجاب  و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه «هفته عفاف و حجاب» نام گذاری شده است.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن طوری که می بایست در بحث فرهنگی تلاش و سرمایه گذاری می کردیم، نکردیم و تا حدودی در این بخش کوتاهی صورت گرفته است و در عوض دشمنان نیز توانسته اند از این منفذ به جوانان ما نفوذ کنند.

فرماندار بناب همچنین با اشاره به الگوپذیری جوانان ما از فرهنگ های غربی تصریح کرد: برخی از مشکلات وجود دارند که از ضعف ما ناشی می شود و ارتباطی به فرهنگ غربی ندارد.

فرج اللهی افزود: متأسفانه به دلیل عدم وجود لباس و مانتو مناسب خیل زیادی از خانواده ها برای تهیه لباس فرزندان خود که با فرهنگ اسلامی نیز دوخته نشده، با مشکل مواجه هستند.

وی در ادامه سخنان خود بر همکاری تمامی ادارات و نهادهای شهرستان درخصوص برگزاری هرچه باشکوه تر این تجمع تأکید کرد.

بنابراین گزارش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ و مردمی«عفاف و حجاب» گفت: باید سعی شود با معنوی این تجمع به خانواده ها انتقال یابد.

حجت الاسلام رسول یگانه افزود: علیرغم تلاش و برنامه ریزی های زیاد برای برگزاری چنین تجمعاتی متأسفانه صدا وسیما با پخش یک سریال در نیم ساعت تمامی دستاوردها را از بین می برد و قبل از این برنامه ها باید مسئولی در پخش برنامه های آنچنانی تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/ش