به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی در این جلسه با اشاره با آیات الهی در قرآن کریم اظهار داشت: دستور و فرمان الهی به بندگان خویش این است که هم مومن و هم از یاوران الهی باشید. رییس شورای فرهنگ عمومی بناب مسئول بودن، متعهد بودن، متدین بودن، دلسوز بودن را از صفات […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام باقری بنابی در این جلسه با اشاره با آیات الهی در قرآن کریم اظهار داشت: دستور و فرمان الهی به بندگان خویش این است که هم مومن و هم از یاوران الهی باشید.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب مسئول بودن، متعهد بودن، متدین بودن، دلسوز بودن را از صفات انقلابی بودن خواند و اذعان نمود:  اگر مسئولین یک شهر این شرایط را داشتند و وحدت و همدلی سرلوحه امور آنها باشد می توانند یک شهر را تبدیل به مدینه فاضله نمایند.

به گفته امام جمعه بناب نبود تمام شرایط انقلابی بودن و عدم هماهنگی در بعضی مسئولین موجب قصور در کارها می شود.

امام جمعه بناب اظهار داشت: بناب دارای سرمایه های فرهنگی قابل توجهی است و وجود دانشگاه ها و حوزه علمیه و فرهیختگان و علما پتانسیل های عظیم فرهنگی این شهر است که بنحو مطلوب از آنها استفاده نمی شود.

امام جمعه بناب با اشاره به هفته حجاب و عفاف و برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در بناب اظهار داشت: امروز در نظام جمهوری اسلامی همه مسئول رعایت حدود الهی هستند و حدود الهی و نص صریح آیات الهی قابل اغماض و مذاکره و معامله نیست و همه اعم از آحاد جامعه که مسلمان هستند و مسئولین هر یک به نوبه خود باید در ترویج احکام الهی از جمله مسئله حجاب و رعایت حدود الهی وظیفه خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بناب شهری مذهبی و مردم آن مردمی متدین هستند و خوشبختانه این پدیده در شهرستان بناب در حد اقل قرار دارد از عموم مردم و مسئولین خواست تا بعضی افرادی که از روی ناآگاهی گاها در رعایت حدود الهی و حجاب اسلامی سهل انگاری می نمایند آگاه نمایند.

با افرادی که موجب سلب آسایش عمومی شوند به شدت برخورد می شود

 رییس دادگستری شهرستان بناب در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با اشاره به موضوع برگزاری برخی عروسی ها که موجب سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای عموم شهروندان می شود، اظهار داشت: ایجاد مزاحمت عمومی ممنوع بوده و با چنین افرادی بطور جد برخورد می شود .

قاسمی وند با اشاره به دیدگاه امام خمینی رضوان الله  در خصوص رعایت حرمت جامعه حتی در چگونگی پخش صدای اذان اظهار داشت: رعایت حقوق مردم جامعه تا این اندازه مهم می باشد و هیچ کس حق ندارد با رفتار خود موجبات مزاحمت برای سایر شهروندان را فراهم آورد .

وی افزود: از شادی و مسرت مردم ما نیز خرسندیم ولی این شادی نباید موجب آزار و اذیت دیگران گردد.

رئیس دادگستری بناب از نیروی انتظامی خواست تا بعنوان ضابط قضایی در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام به برخورد قانونی با متولیان چنین مراسمی نمایند.

انتهای پیام/ش