به گزارش انعکاس بناب به نقل از   دانا؛ یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار کرد: در روستای باغک بخش ایرندگان افراد مسلح به طرف دو نفر با هویت های”آ-ج” و “و-م” تیراندازی کردند و متواری شدند. وی تصریح کرد: دراین درگیری، گلوله ها به قفسه سینه فردی با هویت”آ-ج” […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   دانا؛ یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار کرد: در روستای باغک بخش ایرندگان افراد مسلح به طرف دو نفر با هویت های”آ-ج” و “و-م” تیراندازی کردند و متواری شدند.

وی تصریح کرد: دراین درگیری، گلوله ها به قفسه سینه فردی با هویت”آ-ج” برخورد کرده و در دم جان باخته است و همچنین پسر برادر خانمش با هویت”و-م” براثر اصابت گلوله ها، از ناحیه کتف زخمی و جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خاش اعزام شده است.

این منبع آگاه با رد برخی از شایعات در فضای مجازی، اظهار کرد: هنوز هدف افراد مهاجم از این تیراندازی مشخص نشده و جزئیات آن توسط نهادهای امنیتی و قضایی در حال بررسی است.

شنیده می شود؛ این اقدام در تلافی درگیری طایفه ای و خانوادگی که حدود یک سال قبل در یک مراسم عروسی در ایرندگان بین دو طایفه”س” و “ب” رخ داده و دو طایفه”ج” و “م” هم با این درگیری ربط داشته اند و منجر به کشته شدن چندین نفر دیگر می شود که بعد از مدتی صلح طایفه ای نیز انجام این اقدام انجام شده است.

انتهای پیام/س