به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از بناب، مقصود کفشنوچی عصر امروز در جمع مربیان و ورزشکاران باشگاه ورزشی کونگ فوتوآ و هنرآموزان این رشته ورزشی رزمی بابیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهر سالم که در سایه سلامتی شهروندان سالم آن جامعه به دست می‌آید؛ بیان کرد: خصوصیات بارز شهر سالم و اسلامی داشتن […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از بناب، مقصود کفشنوچی عصر امروز در جمع مربیان و ورزشکاران باشگاه ورزشی کونگ فوتوآ و هنرآموزان این رشته ورزشی رزمی بابیان ویژگی‌ها و خصوصیات شهر سالم که در سایه سلامتی شهروندان سالم آن جامعه به دست می‌آید؛ بیان کرد: خصوصیات بارز شهر سالم و اسلامی داشتن روحیه نشاط و شادابی در آن جامعه است و این در سایه پرورش استعدادهای افراد باانگیزه و تلاشگر در آن جامعه و برای روحیه بخشیدن به افراد آن شهر و ایجاد روحیه ورزش و نشاط‌بخشی به آحاد جامعه به دست می‌آید.

وی حمایت همه‌جانبه از باشگاه کونگ فوتوآی شهرداری و همچنین استاد «عزیز الله‌وردیان» مربی زحمتکش و سخت‌کوش این باشگاه را به‌عنوان حداقل وظیفه شهرداری عنوان و تأکید کرد: ارتقای کمی و کیفی و توسعه این باشگاه را جزو برنامه‌های آتی شهرداری در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار بناب تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های بارز استاد عزیز الله‌وردیان و نظم و انضباط حاکم بر این باشگاه بنده نیز بعد از مطالعه ورزش در این باشگاه را ترجیح دادم و افتخار می‌کنم که جزو هنرآموزان این باشگاه هستم.

کفشنوچی درعین‌حال اظهار کرد: باشگاه ورزشی کونگ فوتوآی شهرداری بناب بایستی به‌عنوان الگو به سایر باشگاه‌های ورزشی نیز معرفی شود.

بنابراین گزارش، تعدادی از ورزشکاران حاضر به نمایندگی از ورزشکاران و هنرآموزان این باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های استاد عزیز الله‌وردیان به‌عنوان مربی زحمتکش این رشته، از حمایت‌های معنوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بناب از باشگاه ورزشی کونگ فوتوآی شهرداری بناب و همچنین مربی زحمتکش این باشگاه تقدیر کردند و همچنان خواستار استمرار این حمایت‌ها شدند.

مقصود کفشنوچی شهردار بناب نیز پس‌ازاین دیدار در کنار سایر ورزشکاران این باشگاه زیر نظر استاد راهدان عزیز الله‌وردیان به انجام ورزش پرداخت که حرکت جالب وی با استقبال و تشویق حاضرین روبه‌رو شد.

انتهای پیام/س