به گزارش انعکاس بناب، نماینده بناب در جلسه بررسی مشکلات گمرک شهرستان بناب که با حضور ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان بناب، کار گمرک را خیلی حساس و با اهمیت عنوان کرد و گفت: باید با جدیت به مسئله قاچاق کالا مخصوصاً در گمرکات […]

به گزارش انعکاس بناب، نماینده بناب در جلسه بررسی مشکلات گمرک شهرستان بناب که با حضور ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان بناب، کار گمرک را خیلی حساس و با اهمیت عنوان کرد و گفت: باید با جدیت به مسئله قاچاق کالا مخصوصاً در گمرکات دقت شود.
اعزازی با بیان اینکه حل مشکل اشتغال، درآمد و اقتصاد خوب کشور در گرو بها دادن و تقویت تولید داخلی است، گفت: کنترل قاچاق کالا به ویژه در گمرکات می تواند تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات کشور داشته باشد.
وی افزود: برای اینکه بخواهیم از رکود عبور کنیم باید صادرات غیر نفتی را تقویت بکنیم.
نماینده بناب تاکید کرد: کسی که به گمرک وارد می شود باید تدابیری اتخاذ شود که صادر کنندگان احساس آرامش داشته باشند، نه اینکه ساعتها در پشت درهای گمرک معطل شوند.

فرماندار بناب نیز در ادامه این جلسه گفت: شهرستانی که ۲۲ واحد ترابری سبزه و بیشترین تولید و صادرات را دارد لازم است که گمرک در این منطقه خدمات بهتری ارائه دهد.
وی با بیان اینکه بناب بعد از تبریز رتبه دوم صادرات خشکبار را به خود اختصاص داده است، گفت: از سال گذشته پیگیریم که گمرک بناب در محل جدید به صورت بخش خصوصی با تمامی خدمات گمرکی تجمیع شود که در ادامه آن آقای سمیعی را معرفی کرده ایم و پیگیریم که به زودی مجوز کار به مرحله عمل برسد.

گزارش تصویری

DSCF4540 DSCF4541 DSCF4544 DSCF4542  DSCF4550 DSCF4552انتهای پیام/ش