به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از مراغه، سهراب رحیم‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام تصاویر خصوصی شهروندی را انتشار داده است، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی مراغه افزود: در بررسی های […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس از مراغه، سهراب رحیم‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در شبکه اجتماعی تلگرام تصاویر خصوصی شهروندی را انتشار داده است، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مراغه افزود: در بررسی های پلیسی، متهم  شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رحیم زاده اظهار داشت: با توجه به مستندات موجود، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با انتشار عکس‌هایی از شاکی در تلگرام و نسبت دادن مطالب ناروا علیه وی، قصد بدنام کردن او را داشت، اعتراف و انگیزه خود را از این کار سرگرمی عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.مراغه – خیابان خرمشهر اعلام کنند.

کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری پنج قاچاقچی و کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در دو عملیات پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد خبر داد.

رحیم‌زاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله کالای قاچاق به شهرستان مراغه، شناسایی و کشف آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استقرار در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودرو کامیونت را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف و در بازرسی از آنها یک‌هزار و ۱۰۰ ثوب البسه، ۹۴ طاقه پارچه و پرده، انواع لوازم خانگی و مقادیری انواع کودهای کشاورزی بدون مجوز قانونی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی، خاطرنشان کرد: طبق برآورد کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد در عملیات دیگری با کارهای فنی و پلیسی موفق شدند دو انبار دپوی کالاهای قاچاق را در سطح شهرستان شناسایی کنند.

رحیم زاده تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع،با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبارهای مذکور ۱۰ دستگاه تلویزیون، ۲۳۰ جفت انواع کفش و مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و در این رابطه نیز دو نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه، ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده این دو عملیات را سه میلیارد ریال و متهمان دستگیر شده را پنج نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س