یه گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی درخطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به تحولات موجود در منطقه اظهارکرد: باید در چنین موقعیت حساسی تأمل و تعمق کرد، زیرا قدرت های بزرگ جمهوری اسلامی را به عنوان یک دژ مستحکم در برابر خود می بینند و درصدد […]

یه گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی درخطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به تحولات موجود در منطقه اظهارکرد: باید در چنین موقعیت حساسی تأمل و تعمق کرد، زیرا قدرت های بزرگ جمهوری اسلامی را به عنوان یک دژ مستحکم در برابر خود می بینند و درصدد مانع تراشی در برابر توسعه کشور ما هستند..
وی اضافه کرد: دشمنان با تهدید و ارعاب ، ناامن سازی و حمایت از مخالفان داخلی و خارجی و با دامن زدن به اغتشاشات درونی، سرمایه گذاری در ترویج بی بند و باری و راه های دیگر، قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند و در مراکز تصمیم گیری آمریکا بی پروا و بی پرده برای سرنگونی این نظام بودجه تصویب می کنند.
خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه دشمنان نظام و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار با تقویت سرویس های جاسوسی خود و تقویت گروه های تروریستی قصد بحران سازی در داخل ایران را دارند؛ تصریح کرد: آن ها تلاش می کنند تا بحران های موجود در سوریه، عراق و افغانستان را به داخل ایران سرایت دهند تا گام های بعدی را برای آمریکایی ها در این کشور سهل و آسان کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: باید به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ توجه داشت زیرا دشمنان قصد دارند با انواع شیطنت ها و با راه اندازی اختلافات قومی، قبیله ای و تحریک اقوام متعدد در کشور چالش ایجاد کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با راه اندازی وقایع ۱۸ تیر و فتنه سال ۸۸ از طریق سایت های خبری و رسانه های خود با بزرگ نمایی این حوادث قصد داشتند با امنیت روانی مردم بازی کنند تا ایران را از ادامه پیشرفت باز دارند .
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و یکدلی بین تمام آحاد و گروه های سیاسی جامعه تصریح کرد: بر این اساس است که مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر مسائلی چون اتحاد ملی، انسجام اسلامی، همدلی و همزبانی تأکید داشته اند.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه ها با اشاره به اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ احزاب و تلاش دشمنان برای راه اندازی جنگ احزاب اظهارکرد: در چنین موقعیتی تنها نسخه ای که چاره ساز جامعه است، نسخه همدلی و برادری است.
امام جمعه شهرستان بناب اظهارکرد: هم اکنون میلیون ها داعشی در پاکستان پرورش می یابند و هزاران تن خشخاش و مواد مخدر در منطقه کشت و تولید می شود که همه آن ها برای براندازی این نظام است.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی برای مسئله آفرینی در داخل کشورمان لحظه شماری می کنند؛ افزود: از این رو در چنین شرایط حساس و بحرانی نباید برخی روزنامه ها، نشریات و مجلات در داخل کشور بر طبل اختلاف بکوبند.
خطیب جمعه شهرستان بناب یادآور شد: تمام مسائل از شهرام جزایری گرفته تا خاوری، از بابک زنجانی گرفته تا بحث های مربوط به حقوق های نجومی ریشه در گذشته دارد .
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: دامن هیچ دولتی از این مشکلات مبرا نیست و در شرایط فعلی نباید کاری کنیم که برای دشمنان بیرونی نردبان بسازیم.
وی با بیان اینکه الحمدلله در شهر ما از این گونه مسائل خبری نیست؛ تصریح کرد: ما حق داریم در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر برخی مطالب را بیان کنیم ولی برخی از این روزنامه ها منافع و مصالح انقلاب را چوب حراج می زنند و در تقویت دشمنان قدم برمی دارند.
امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نمازجمعه این شهرستان سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را به عمومی مسلمانان و ساحت مقدس امام عصر(عج) تسلیت گفت.

انتهای پیام/ایرنا