به گزارش انعکاس بناب به نقل از  مهر از سانا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اظهار داشت که سوریه امروز در آستانه مرحله حساسی از تاریخ قرار دارد که نیازمند هوشیاری، آمادگی و تلاش بیشتر برای تحقق پیروزی است. بشار اسد در سخنانی که به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس ارتش سوریه در مجله ارتش منتشر […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  مهر از سانا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اظهار داشت که سوریه امروز در آستانه مرحله حساسی از تاریخ قرار دارد که نیازمند هوشیاری، آمادگی و تلاش بیشتر برای تحقق پیروزی است.

بشار اسد در سخنانی که به مناسبت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس ارتش سوریه در مجله ارتش منتشر شده است، گفت: از بیش از ۵ سال پیش تاکنون مشغول مبارزه با سنگین ترین هجمه تروریستی در طول تاریخ میهن هستید و با طرح های سلطه جویانه و استعماری که همگی در مقابل عزت و پایداری شما متزلزل شده اند، مبارزه می کنید.

وی افزود: تمام جهان به صلابت و قدرت شما در دفاع از وطن شهادت می دهد و به دوست و دشمن ثابت کردید که فرزندان یک نهاد ریشه دار مملو از پیروزی های درخشان هستید.

بشار اسد خطاب به نیروهای مسلح سوریه ادامه داد: شما امروز با عزم محکم و انگیزه ای بی نظیر و با ایمان به حتمی بودن پیروزی به انجام وظایف ملی خود ادامه می دهید و ثابت کرده اید دستاوردهایتان در مناطق متعدد سوریه تصادفی و گذرا نبوده است بلکه دلیل قاطعی بر این است که ارتش سوریه قدرتمندترین نیرو برای مبارزه با تروریسم و ریشه کنی آن است.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز در آستانه مرحله حساسی از تاریخ میهن قرار داریم که نیازمند هوشیاری، آمادگی و تلاش بیشتر همه ما برای تحقق پیروزی است.

بشار اسد همچنین از تلاش های نیروهای ارتش برای حفظ امنیت سوریه تمجید کرده و گفت: من به شما اعلام می کنم که ارتش سوریه حامی امنیت و ثبات کشور و منطقه باقی خواهد ماند و دژ استواری است که از حاکمیت و کرامت میهن پاسداری می کند.

انتهای پیام/س