به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این جلسه با اشاره به فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرستان بناب، گفت: در این راستا در حوزه سرزمینی بناب برای پیشبرد اهداف، تعامل دستگاه های دولتی، مشاوره، تامین تسهیلات و تکیه بر توان داخلی لازم و ضروری است. وی با بیان اینکه باید […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در این جلسه با اشاره به فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرستان بناب، گفت: در این راستا در حوزه سرزمینی بناب برای پیشبرد اهداف، تعامل دستگاه های دولتی، مشاوره، تامین تسهیلات و تکیه بر توان داخلی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه باید عرصه های تولید به مردم شناسانده شود، گفت: توجه به تولید داخلی باعث حل مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب، فرهنگ کار و تلاش، صرفه جویی در مصرف و حمایت از تولید داخلی را ۳ فرمول عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری از ما عمل می خواهد، نسخه عملیاتی اقتصاد مقاومتی نوشته شده است، هم اکنون ما مسئولان باید آن را عملیاتی کنیم.

بزار بنابی رئیس مجمع بسیج شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به اهداف این مجمع، گفت: این مجمع متشکل از ۱۹ قشر مختلف اعم از دانشجویی، اصناف، ورزشکاران، کارگران و… است که هر قشر ۱۵ الی ۲۰ نفر عضو دارد.

وی کاهش مصرف انرژی و کاهش درصد طلاق در شهرستان را دو برنامه مهم مجمع در سال جاری عنوان کرد و گفت: شش ماهه اول امسال کاهش مصرف انرژی در ادارات و منازل هدف این مجمع بوده و در شش ماهه دوم کاهش درصد طلاق جزو برنامه هاست.

گزارش تصویری

?

?

?

?

?

?

?

?