به گزارش انعکاس بناب، این مجتمع در زمین اهدایی یکصد میلیارد ریالی محمودی مشعوف کلنگ زنی شد که در آن علاوه بر نگهداری کودکان بد یا بی سرپرست برای هزار نفر از زنان بی سرپرست نیز اشتغال ایجاد خواهد شد. پروانه حسین زاده یک باب منزل مسکونی/اسماعیل محسنی هزار متر مربع زمین و ۵۰۰ میلیون […]

به گزارش انعکاس بناب، این مجتمع در زمین اهدایی یکصد میلیارد ریالی محمودی مشعوف کلنگ زنی شد که در آن علاوه بر نگهداری کودکان بد یا بی سرپرست برای هزار نفر از زنان بی سرپرست نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.
پروانه حسین زاده یک باب منزل مسکونی/اسماعیل محسنی هزار متر مربع زمین و ۵۰۰ میلیون ریال  وجه نقد/فرزانه روح بخش و رضا قلی آزادی ۳ هزار متر مربع زمین /بتول نصیری زمینی به وسعت  ۶۳۷۰متر مربع و موجودی حساب بانکی خود را به شرط عمره/ رضا مرشدیان دو واحد آپارتمان/ورثه مرحوم حمید کبیری و خانوم خدیجه روح بخش دو قطعه  زمین را برای تامین هزینه ها واحداث خانه مهر بناب اهداء کردند.
همچنین  ابراهیم پورسلیم نیز کلیه هزینه های احداث ساختمان MRI را در این مرکز متعهد شد.
در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان از وجود ۱۵۶۰ کودک بدسرپرست و بی سرپرست در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۳۰۰ دختر بی سرپرست یا بدسرپرست در مراکز خیریه که توسط خیرین اداره می شود نگهداری می گردند.
ارشد زاده  تعجب خود را از اقدام خداپسندانه مردم بناب نشان داد و گفت: اتفاقی که امروز در بناب شاهد بودیم بسیار نادر و متفاوت تر از شهر های دیگر بود.
وی افزود: دوام تربیت و تحصیل کودکان بی سرپرست به همت عالی خیرین بستگی دارد و این خیرین هستند که در جهت تأمین مسکن ،تحصیل و اشتغال این افراد شبانه روز در تلاش می باشند و همانند فردزندان خود کودکان نیاز مند را مورد تکریم قرار می دهند.
سیما شفائی مدیرعامل خانه مهر نیز گفت: این مرکز با پنج نفر دختر بد سرپرست کار خود را آغاز و تاکنون توانسته است از ۴۱ دختر بی سرپرست نگهداری نمایند.
وی افزود: در مدت فعالیت این مرکز ۱۱ نفر از دختران به خانه بخت فرستاده شدند که حاصل آن شش نوه برای این خیریه  می باشد.

گزارش تصویری

 DSCF4852 DSCF4853 DSCF4861 DSCF4862 DSCF4867 DSCF4869 DSCF4870 DSCF4876 DSCF4878 DSCF4882 DSCF4887 DSCF4890 DSCF4891 DSCF4895 DSCF4897 DSCF4904 DSCF4907 DSCF4922انتهای پیام/ش