به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) به ساحت مقدس امام عصر(عج) اظهار داشت: بیش از ۳۷ سال است جمهوری اسلامی در حال تحریم، تهدید و محاصره است و همه این رفتارها علیه جمهوری اسلامی بر سر دو موضوع است که ظلم […]

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) به ساحت مقدس امام عصر(عج) اظهار داشت: بیش از ۳۷ سال است جمهوری اسلامی در حال تحریم، تهدید و محاصره است و همه این رفتارها علیه جمهوری اسلامی بر سر دو موضوع است که ظلم نکنیم و زیر بار ظلم نرویم و این دو اصل اهل شیطان و دشمنان ما را آشفته کرده و آن را بر نمی‌تابند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه به سالروز ازدواج سراسر خیر و برکت امیرالمؤمنین علی(ع) با زهرای اطهر(س) اشاره و تأکید کرد: این روز در کشور ما به نام روز ازدواج نامگذاری شده است.

باقری‌بنابی با بیان اینکه ازدواج در جامعه باعث می‌شود از معضلات و مشکلات اجتماعی بکاهد، از والدین و دولتمردان خواست زمینه‌های لازم برای ازدواج آسان را برای جوانان کشورمان فراهم کنند.

وی افزود: ازدواج درمان خیلی از دردهای جامعه است و متأسفانه تاکنون در این زمینه غفلت‌های زیادی شده است.

امام جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه بالا رفتن سن ازدواج در جامعه خسارت بزرگی است؛ تصریح کرد: آمار و ارقام‌های موجود از بزهکاری‌ها در دادگاه‌ها ناشی از بالا رفتن سن ازدواج در جامعه است که خانواده‌ها و مسئولان باید در این خصوص تلاش مضاعفی داشته باشند.

باقری‌بنابی در خاتمه سخنان خود از تلاش های طاقت فرسای نیروهای امنیتی که در راستای ایجاد آرامش در مرزها و داخل کشور انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/فارس