به گزارش انعکاس بناب، امام جمعه بناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه این روزها جهان اسلام خود را برای حضور در مراسم عظیم حج آماده می کند گفت:اجتماع عظیم حج فرصت الهی و حیاتی برای مسلمانان اقصی نقاط جهان است که در این مراسم به طرح مشکلات […]

به گزارش انعکاس بناب، امام جمعه بناب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه این روزها جهان اسلام خود را برای حضور در مراسم عظیم حج آماده می کند گفت:اجتماع عظیم حج فرصت الهی و حیاتی برای مسلمانان اقصی نقاط جهان است که در این مراسم به طرح مشکلات و مهمات ملل اسلامی بپردازند.
حجه الاسلام باقری بنابی افزود:مع الاصف امروز مسایل دنیای اسلام بعلت سیاست های نابخردانه غاصبان حرم باعث شده مسلمانان از دست آوردهای ارزشمند مراسم حج محروم شوند.
خطیب نماز جمعه بناب تصریح کرد:آل صعود با به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان یمن و از بین بردن بیمارستانها،مساجد،مدارس و زیر ساخت های یک کشور مسلمان خادم الحرمین بودن خود را به نمایش گذاشته است.
حجه الاسلام باقری بنابی یکی از خیانت های بزرگ آل سعود به دنیای اسلام را معرفی وهابیت به جای اسلام به جهان اعلام کرد و گفت:عملکرد ضد اسلامی حکومت به اصطلاح خادم الحرمین سد راه مسلمانان برای حضور در مراسم معنوی حج شده است.
وی با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری این پیام را حاوی توجه عمیق مقام معظم رهبری به مسایل روز دنیای اسلام و حرم امن الهی دانست و گفت:این پیام ضمن اینکه حاوی افشاگری سیاسی و راه های حل و فصل مشکلات و مسایل دنیای اسلام است بلکه مرهمی بر دل داغداران فاجعه منا و مسجد الحرام بوده و آلامی بر رنج های مسلمانان در کشور های مختلف است.
امام جمعه بناب رژیم آل سعود را متصل به حکومت امریکا خواند و افزود:اقدامات جنون آمیز عربستان در براه انداختن جنگ های خانمان سوز، ایجاد گرو هایی آدم کشی و هتک حرمت حرمین ناشی از نقشه های شیطان بزرگ است.
حجه الاسلام باقری بنابی با زگشایی مدارس و جشن عاطفه ها را بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان دانست و از اقشار مختلف مردم خواست در این ایام به کمک نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام/ش