نماینده بناب ضمن تبریک صعود تیم فوتبال آرد اطهر بناب به مسابقات کشوری، خواستار تقویت این تیم از ورزشکاران بومی منطقه شد.

نماینده بناب ضمن تبریک صعود تیم فوتبال آرد اطهر بناب به مسابقات کشوری، خواستار تقویت این تیم از ورزشکاران بومی منطقه شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات فوتبال شهرستان بناب که با حضور فرماندار، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی، مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بناب و مدیر تیم فوتبال آرد اطهر تشکیل یافته بود، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان ورزش و هیئت فوتبال بناب به خاطر اهتمام به ورزش و جذب جوانان اظهار کرد: اگر در فوتبال درست سرمایه‌گذاری شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و کشور خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تأسیس و راه‌اندازی باشگاه ورزشی شهرداری بناب خاطرنشان کرد: تا زمانی که باشگاه شهرداری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نکند، تمام هزینه‌های انجام شده نیز مشهود نخواهد بود.

باقری‌بنابی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت آرد اطهر بناب به خاطر حمایت‌های مادی و معنوی از تیم فوتبال آرد اطهر و صعود این تیم به مسابقات لیگ دسته سوم کشور، خواستار تقویت این تیم از ورزشکاران بومی منطقه شد.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط ورزشکاران با مسجد و مسائل دینی افزود: مسئولان ورزش و هیئت فوتبال باید سعی کنند در کنار ورزش معنویت را در ورزشکاران تقویت کنند و نگذارند ورزشکاران از مساجد فاصله بگیرند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش نباید سیاسی شود؛ تصریح کرد: خوشبختانه در بناب این اتفاق افتاده و ورزش شهرستان بناب سیاسی نیست.