به گزارش انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم در این هفته همانند سال های گذشته و حتی بهتر، یاد این عزیزان را گرامی بداریم. فرج اللهی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد پایداریست و ما خون […]

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار شهرستان بناب در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم در این هفته همانند سال های گذشته و حتی بهتر، یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

فرج اللهی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد پایداریست و ما خون بسیاری دادیم تا به آن آرمان که مورد نظر داشتیم برسیم و در حال حاضر آرامش را که در کشور داریم مدیون همان خون شهداست.

وی تاکید کرد:  ایام دهه مقدس بهترین فرصت برای حفظ روحیه از خود گذشتگی، روحیه تقوا، روحیه ایثار و… است باید تلاش کنیم که این روحیه را در نسل جوان پرورش داده و سمت و سوی برنامه ها را به سوی جوانان سوق دهیم.

در ادامه سرهنگ عمران دوستی فرمانده سپاه بناب بعنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گزارشی از اقدامات انجام گرفته و درحال انجام و همچنین برنامه های پیش بینی شده در این هفته ارایه نمود.

فضاسازی و آماده سازی شهر و روستاها توسط شهرداری و دهیاریها، برگزاری ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با همراهی مسولین شهرستان بناب، ، برگزاری برنامه های فرهنگی، کلنگ زنی چندین طرح عمرانی، غبار روبی مزار شهدا، گرامیداشت یادواره شهدا خیبر، پیاده روی خانوادگی در سطح شهر، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب می باشد.

انتهای پیام/ش