به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع بسیجیان، نیروهای سپاهی و قشرهای مختلف مردم بناب با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تقویت توان دفاعی کشور، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن در کنار مرزهای کشور ما قرار گرفته کدام […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع بسیجیان، نیروهای سپاهی و قشرهای مختلف مردم بناب با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تقویت توان دفاعی کشور، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن در کنار مرزهای کشور ما قرار گرفته کدام عقل سلیمی قبول می کند که توان دفاعی کشور را کاهش دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه بناب افزود: اگر امروز دشمن نمی تواند به جمهوری اسلامی تعرض کند این در سایه برخورداری از توان نظامی بالا و موشک های دوربرد است.
سرهنگ دوستی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امروز اجماعی در کشور به وجود آمده و تمامی مردم به این موضوع پی برده اند که آمریکایی ها قابل اعتماد نبوده و همواده دنبال فریب و نفوذ هستند.
وی افزود: این همان نکته سرنوشت ساز و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است که رهبر معظم انقلاب آن را مطرح کردند و امیدوارم تمامی مسئولان این پیام را سرلوحه کار خود قرار دهند.
سرهنگ دوستی با بیان اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی جزو رویکرد و ماموریت های اصلی سپاه است، گفت: بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی کمک به محرومان است و سپاه ناحیه بناب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین محرومیت زدایی، قدم های ارزنده ای را در منطقه برداشته و بیش از ده میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در این زمینه هزینه شده است.
وی ساخت و تعمیرات مسجد و احداث خانه برای محرومان را از جمله کارهای انجام گرفته توسط بسیج سازندگی در سپاه ناحیه بناب اعلام کرد.

انتهای پیام/ش