به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند شهرستان بناب،  با بیان اینکه شهدا باعث بقای انقلاب و ارزش ها شدند، گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران را به دشمن ندادند، این موفقیتها در سایه خدامحوری، اتحاد و وحدت مردم،  شجاعت،  ایثار شهدا […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند شهرستان بناب،  با بیان اینکه شهدا باعث بقای انقلاب و ارزش ها شدند، گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک ایران را به دشمن ندادند، این موفقیتها در سایه خدامحوری، اتحاد و وحدت مردم،  شجاعت،  ایثار شهدا و رزمندگان و ایثارگران بود.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت:  امروز  اگر می خواهیم  به خدا نزدیک شویم باید به دنبال شهدا باشیم، شهدا  عزادار  نمی خواهند  بلکه پیرو می خواهند.

سرهنگ دوستی اولین مشخصه هر شهید را  با خدابودن عنوان کرد و افزود: ما مسئولان باید همه کارها را  به خاطر رضای خدا انجام دهیم و در حوادث اسلام و مسلمین باید زبانا و قلما نقش داشته باشیم یعنی بسیجی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در عین حال تاکید کرد: در ادامه بسیجی بودن باید حماسی باشیم یعنی در صحنه باشیم  و وقتی همه این ویژگی ها محقق شد باید همیشه در رکاب ولایت باشیم.

وی با اشاره به خواسته و انتظار شهدا از مردمان امروز، گفت: حفظ نظام و انقلاب با تمام توان انتظاریست که شهدا از ما دارند، پیامی که شهدا به ما آموختند  تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، نترسیدن و عدم تبعیت از دشمن است.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه امروز حق نداریم انقلاب اسلامی را که میراث دار انقلاب های توحیدی است به خطر بیندازیم، اظهار داشت: درس بزرگی که حضرت امام (ره) و  شهدای هشت سال دفاع مقدس به ما دادند این است که همیشه باید در مقابل مستکبرین و طاغوتیان ایستادگی کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

این مقام فرماندهی در خاتمه با اشاره به شجاعت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز کشور ما در سایه فرهنگ ایثار  و شهادت در مقابل دشمن نفوذ ناپذیر است.

رفیعی معاون فرماندار بناب نیز در ادامه امنیت و پیشرفت های کشور در ابعاد مختلف را  مدیون خون شهدا دانست و گفت: در سایه تلاش رزمندگان و ایثارگران در امتحان ۸ سال جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: وظیفه ما امروز  این است کهاین  تلاش ها را نسل به نسل انتقال دهیم  تا نظام و کشور برای همیشه بیمه شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم نورادین پسر ایران به خاطره گویی از دوران دفاع مقدس پرداخت و در ادامه از خانواده های معظم شهدای کارمند شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش