به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی طرح هجرت دانش بناب افزود: دانش آموزان بسیجی بناب امسال مدارس شهید مصطفی خمینی،طاها ،حکمت و معرفت این شهرستان شامل ۴۸ کلاس درس را که در مناطق محروم واقع شده اند را بعد از انجام تعمیرات وبازسازی در اختیار دانش آموزان […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی صبح امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی طرح هجرت دانش بناب افزود: دانش آموزان بسیجی بناب امسال مدارس شهید مصطفی خمینی،طاها ،حکمت و معرفت این شهرستان شامل ۴۸ کلاس درس را که در مناطق محروم واقع شده اند را بعد از انجام تعمیرات وبازسازی در اختیار دانش آموزان قرار دادند.
وی افزود:این دانش آموزان در مدت ۸۰ روز در مدارس فوق رنگ آمیزی،جوشکاری و تعمیرات میز و صندلی،بازسازی سیم کشی برق،دیوار نویسی و تعمیرات گچ کاری و موزائیک کاری انجام داده و محیط درس را برای سال جدید آماده کردند.
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت:علاوه بر فعالیت های عمرانی ،این دانش آموزان در اردوهای مختلف فرهنگی ،علمی و تفریحی شرکت کردند.
سرهنگ دوستی طرح اردو های هجرت را گامی اساسی برای محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاها دانست و هزینه انجام کار را نیز ناچیز اعلام کرد.
وی در این مراسم همچنین یاد و خاطره ۵۵ شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود:شهداء باعث بقای انقلاب و ارزشهای انقلاب می باشند و دشمنان با مشاهده درایت رهبری مقام معظم ولایت،بالا بودن توان رزمی کشور و اعتقاد راسخ مردم به فرهنگ ایثار و شهادت از دست درازی به ایران اسلامی ناامید و مایوس می شوند.

انتهای پیام/ش