به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در آستانه هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران گفت: به برکت رشادتهای رزمندگان، ایثارگران و شهدا در دفاع مقدس تحت رهبری ولی فقیه و امام خمینی(ره) امروز کشور ما به استقلال و امنیت در ابعاد مختلف دست یافته و باید قدر این فداکاری و افتخارآفرینی را بدانیم. […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ عمران دوستی در آستانه هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران گفت: به برکت رشادتهای رزمندگان، ایثارگران و شهدا در دفاع مقدس تحت رهبری ولی فقیه و امام خمینی(ره) امروز کشور ما به استقلال و امنیت در ابعاد مختلف دست یافته و باید قدر این فداکاری و افتخارآفرینی را بدانیم.

وی ادامه داد: شهیدان و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری و از جان گذشتگی خود به جهانیان و از جمله امت اسلامی نشان دادند که اگر همگی با سلاح ایمان و اراده و با توکل به خدا در برابر دشمنان بسیج شوند مستکبران شکست می خورند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب انتقال پیام دفاع مقدس به جوانان امروزی را ضروری دانست و افزود: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

سرهنگ عمران دوستی در بخش دیگر سخنان خود به تشریح برنامه های اجرائی هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا و زیارت عاشورا، برگزاری چندین یادواره شهدا(آبروی محله)، حضور پایوران در نماز جمعه و سخنرانی به همین مناسبت، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست های روشنگری، نواختن زنگ مدارس، برپایی نمایشگاه هنرهای دستی، افتتاح برخی طرح های اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی و…  از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در بناب خواهد بود.

وی در خاتمه تاکید کرد: تلاش میکنیم برنامه های امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار شود.

انتهای پیام/ش