به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج ، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدا اطلاعات شمالغرب کشور، ظهور و بروز امام خمینی(ره) در ایران اسلامی را نعمت بی‌بدیل پرودگار متعال دانست و اظهار کرد: امام راحل با بعثتی پیامبرگونه اسلام را در عصر حاضر احیا کردند و ما را از اسارت و […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  آناج ، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدا اطلاعات شمالغرب کشور، ظهور و بروز امام خمینی(ره) در ایران اسلامی را نعمت بی‌بدیل پرودگار متعال دانست و اظهار کرد: امام راحل با بعثتی پیامبرگونه اسلام را در عصر حاضر احیا کردند و ما را از اسارت و بردگی طاغوت و سیطره یهود رها نمودند؛ ایشان کفر به طاغوت و ایمان به خداوند متعال را به عنوان جوهر توحید در جهان انتشار دادند و سرچشمه عزت مسلمانان شدند.

وی ادامه داد: امام راحل بذر آگاهی و بیداری را در سرزمین دل‌ها و ذهن‌ها کاشتند و امروز ثمره آن بذرها، نورانی شدن قلب‌ها و شعله‌ها فروزان انقلابی است و در سرتاسرجهان اسلام علیه نظام ناعادلانه جهانی به پا خاسته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود رهبری حکیم و شجاع از فتنه‌های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی رهایی می‌یابد، توضیح داد: امام خامنه‌ای سفینه نجاتی است با شجاعتی تحسین‌برانگیز ایرانی‌ها را به ساحل رستگاری هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم آذربایجان‌غربی همچون نگینی بر بدنه ایران اسلامی می‌درخشند و نزدیک به ۴۰ سال با مقاومت غرورانگیز دلیرانه در مقابل استکبار جهانی مقاومت و برای امنیت منطقه تلاش کرده‌اند.

این مقام انتظامی پیام عاشورا را فلسفه اصلی قیام ایرانی‌ها در برابر ظالمان برشمرد و ابراز کرد: عاشورا همان اصلاح امت اسلام، احیای فریضه امر به معروف و جاری کردن سیره پیامبر بر صفحه زمین بود؛ عاشورا به ما یاد داد برای حفظ اسلام اگر امام مسلمین هم به همراه خانواده خود فدا شوند و تمام اهل بیت او به اسارت گرفته شوند، میدان جهاد نباید ترک کرد.

وی بیان داشت: شهیدان والامقام ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان جببه مقاومت اسلامی ادامه دهنده راه بیرق‌داران نبردهای صدراسلام در مقابله با کفار و مشرکین هستند؛ شهدا چراغ‌های روشن و ستاره‌های درخشانی می‌باشند که به وسیله آن‌ها ما راه را می‌آموزیم.

سردار سلامی با اشاره به اعلام اینکه شهدا سازندگان هویت ما هستند، عنوان کرد: این شهدا نشانگر درجه و ایمان ملت ایران می‌باشند و اگر امروز نوامیس، مساکین املاک ما دارای امنیت است به خاطر همین عزیزان است؛ خانواده شهدا با صبرشان دشمن را مایوس کردند و این به خاطر حضور در مسیر ولایت است.

وی یادآور شد: در فیلم‌‌ها می‌بینیم که چگونه رزمندگان فداکار سپاه در بلندترین نقطه‌ها، قلب کوه‌‌ها را شکافتند، دژهای مستحکم را برای حفظ نظام ایجاد کردند و با غیرت تمام نشدنی در مقابل دشمن ایستادند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلابی اسلامی با اشاره به تلاش عده‌ای برای ایجاد ناامنی در منطقه، تشریح کرد: اخیراً عده‌ای مزدور با تحریک چند کشور منطقه، حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواستند آزموده را با دیگر امتحان کنند اما دیدید که با واکنش قاطع مدافعان حریم ولایت روبرو شدند و چگونه در مقابل مقاومت نیروهای رزمنده ما به هلاکت رسیدند.

وی تاکید داشت: این سرنوشت کسانی است که می‌خواهند به ایران نگاه بد داشته باشند و این ماجرایی است که عملی شده است؛ این پیام برای کسانی است که برای ناامنی منطقه تلاش می‌کنند.

سردار سلامی با هشدار به دشمنان ایران خواستار عدم جهل و خطای آنان شد و توضیح داد: منش نیروهای انقلابی به گونه‌ایست که مهاجم را تعقیب می‌کنند و آن‌ها را در هرکجای دنیا که باشند، به هلاکت می‌رسانند؛ برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمزی و محدودیتی قائل نیستیم و نیروهای مسلح ما این حقیقت را طی سال‌ها متمادی اثبات کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان بزرگ ضرب شصت‌های بزرگی از فرزندان این امت دریافت کرده‌اند و همین آمریکایی‌ها هر بار خواسته‌اند اقدامی علیه کشورمان صورت دهند با شکست‌های آشکار مواجه گشته‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به سالگرد ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی به فرمان امام راحل، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در طبس شکست خوردند، ۸ سال از صدام ملعون و رژیم بعثی حمایت کردند اما به اهداف پلید خود نرسیدند، مستقیماً در خلیج فارس با ایران وارد جنگ شدند و طعم شکست را چشیدند، تمام فتنه‌ها، تحریم‌های اقتصادی و عملیات روانی فشار برای منزوی کردن سیاسی ایران با شکست همراه شد.

وی خاطرنشان ساخت: در دی ماه سال گذشته در مواجهه بین فرزندان نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی آمریکایی، شکست تلخی برای آن‌ها رقم خورد و افتخاری برای امت ایران به وجود آمد؛ این نمایه‌ای از شکوه روحیه جهاد و شهادت طلبی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه خون شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را در جامعه ایرانی احیا کرد، یادآور شد: امروز اگر می‌بینید جغرافیای اسلامی ما جهان را می‌پیماید ثمره خون شهیدان است، سیاست دنیای استکبار با بن‌بست، ناکارآمدی و بی‌عملی مواجه شده و از سویی دیگر مسلمانان بیدار گشته‌اند و مشعل‌های انقلاب اسلامی را به دست گرفتند.

وی اذعان داشت: دشمنان باید بدانند که امروز قدرتی به نام اسلام ظهور یافته که شکست‌ناپذیر، واقعیتی مسلط و معتبر در نظام جهانی می‌باشد و بهتر است با روش و ادب با ایرانی‌ها سخن گویند؛ این‌ها حقایقی است که دشمنان ما باید بیاموزند تا از پرداخت هزینه‌های بیشتر و بزرگ‌تر جلوگیری کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه ایران امروز از هر زمان دیگری قدرتمند است، متذکر شد: نه تنها سازه‌های قدرت در درون کشور بسیار عمیق و ریشه دار محکم است بلکه سازه‌های قدرت در کشورهای دیگر جهان اسلام نیز حاکم است، انصارالله یمن تا حزب الله لبنان بخشی از نمادهای اقتدار یک انقلاب بزرگ هستند.

وی در پایان افزود: رزمندگان و نیروهای مسلح برای استقامت و ایستادگی تلاش می‌کنند، فرزندان و سربازان شما سلاح به دست نگرفته‌اند، بلکه در بیمارستان‌های صحرایی و اجرای پروژه‌های جهادی تلاش می‌کنند؛ فرزندان سپاهی این ملت برای پیشرفت و سعادت ایرانی‌ها، پاکی اخلاقی جامعه، اعتلای فرهنگ و عزت، حفظ حرمت نوامیس و آرامش مردم تلاش می‌نمایند.

انتهای پیام/س