به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ذاکر حیدری با درود بر ارواح شهدای اسلام اظهار داشت: این شهید والامقام از استان شهید پرور و حسینی و ابوالفضلی تبریز است که شهدای بزرگی را در راه اسلام داده‌اند. وی با […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ذاکر حیدری با درود بر ارواح شهدای اسلام اظهار داشت: این شهید والامقام از استان شهید پرور و حسینی و ابوالفضلی تبریز است که شهدای بزرگی را در راه اسلام داده‌اند.

وی با عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام بیان کرد: خانواده شهید حیدری از ابتدای روزی که خبر شهادت را شنیدند با افتخار اعلام کردند که ما منتظر چنین روزی بودیم و خود را برای این روز آماده کرده بودیم.

کریمیان اضافه کرد: شهید حیدری خود را برای شهادت آماده کرده بود و بعد از چند سال حضور در جنگ و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به جمع یاران خود پیوست.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه ورود پیکر هر شهید تذکری برای ما است، ادامه داد: انقلاب ما بنا به توصیه و امر رهبر کبیر انقلاب اسلامی همیشه علیه باطل ایستاده‌ایم و جبهه‌های که قرار داریم جبهه حق بوده و هیچگاه جبهه حق علیه باطل پایان نمی‌پذیرد.

وی افزود: تا وقتی پافشاری در انقلاب شکوهمند خود که ظلم ستیز و حق طلب است داریم دشمن دست‌بردار نخواهد بود.

کریمیان خاطرنشان کرد: برای انقلاب و دین اسلام مرزی نیست و برای مردان غیرتمند و ولایی همه جا جبهه نبرد است و در حال مبارزه با یزیدیان دوران است.

این مسؤول جبهه امروزی اسلام با جبهه استکبار را به جبهه یزید و امام حسین تشبیه کرد و گفت: مفتخر این هستیم که جانمان را که با ارزشمندترین مطاع دنیوی است خالصانه در راه اسلام فدا می‌کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: در اینجا جمع شده‌ایم تا یا شهدای جبهه اسلام تجدید میثاق کنیم و اجازه ندهیم پرچمی را که بر بلندترین نقطه جهان به اهتزاز در آورده‌اند پایین بیاید؛ زیرا غیرت و شجاعت در میان مردم ایران جاری بوده است.

شهید ذاکر حیدری هفدهمین مدافع شهید در جبهه مقاومت اسلامی حلب  است که به شهادت رسید.

انتهای پیام/س