به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در جلسه توجیهی بنگاه داران بنابی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل امنیتی در معاملات، گفت: دو نعمت سلامتی و امنیت به هم وابسته اند، شهرستان بناب هم به علت وجهه اقتصادی نسبت به شهرستان های هم جوار شاخص است، باید امنیت را جدی گرفت. […]

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در جلسه توجیهی بنگاه داران بنابی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل امنیتی در معاملات، گفت: دو نعمت سلامتی و امنیت به هم وابسته اند، شهرستان بناب هم به علت وجهه اقتصادی نسبت به شهرستان های هم جوار شاخص است، باید امنیت را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش کنیم حافظ خون شهدا بوده و بیش از پیش این امنیت را حفظ کنیم، گفت: لازمه معاملات اقتصادی و روند مسائل اقتصادی همین بحث امنیت می باشد.

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به وظایف اصلی مشاورین املاک، تاکید کرد: قبل از انجام هر معامله ای باید اسناد رسمی را بنگاهدارها و همچنین مشاورین املاک کنترل دقیق کنید و در مواردی که جعل سند مشاهده شد، حتما پلیس را در جریان کار قرار دهید.

photo_2016-11-05_12-38-00

سرهنگ الهوردیان از صاحبان بنگاه ها و مشاورین املاک خواست که در امنیت محل بنگاه که اسناد نگه داری می گردد کوشا بوده و از گاوصندوق، دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه به کلیه مراحل معامله باید دقت نظر و کنترل کافی وجود داشته باشد، افزود: به مواردی همچون ربا از فروش پول با پول دقت کنید و همیشه خدا را ناظر دیده و حلال و حرام در معاملات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ش