به گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی صبح امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد واحد بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی گفت: اگر به تاریخ علمی کشور نگاه کنیم متوجه میشویم که کشور ایران پس از انقلاب اسلامی در همه سطوح تا چه حدی پیشرفت داشته است. نماینده بناب با […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی صبح امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد واحد بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی گفت: اگر به تاریخ علمی کشور نگاه کنیم متوجه میشویم که کشور ایران پس از انقلاب اسلامی در همه سطوح تا چه حدی پیشرفت داشته است.
نماینده بناب با اشاره به وجود آمدن تفرقه ها و چندگانگی های اجتماعی در جامعه، افزود: ما نتوانسته ایم شیوه های فرهنگی در جامعه را اصلاح کنیم، اگر به مسائل فرهنگی توجه نشود در آن صورت کشور های غربی فرهنگ خود را جایگزین فرهنگ ما خواهند کرد.
وی افزود: در تمامی کشور های اسلامی شاهد دفاع و مبارزه علیه باطل هستیم که بزرگترین الگوی آنها رهبر و انقلاب ایران است و خودشان نیز بارها به صراحت این را اعلام کرده اند، بنابراین ما توانستیم انقلاب خود را به دنیا صادر کنیم، یعنی توانسته ایم انقلاب خود را در دل جامعه ی اسلامی تزریق کنیم و مبارزه علیه ظلم و استبداد جهانی را در دل دنیا زنده کنیم.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کشور های غربی از جمله آمریکا خیلی تلاش کردند جلوی صادر شدن انقلاب ایران را بگیرند ولی این تفکر بسیجی بود که توانست به صادر شدن انقلاب قدرت عظیمی ببخشد.

نماینده بناب با اشاره به رشادت های بسیجیانی همچو سردار قاسم سلیمانی که درس از خود گذشتگی و ایثار را به دنیا می آموزند، گفت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از الگوگیری جامعه اسلامی از انقلاب ایران است و همین تفکر بسیجی و بیداری است که داعش را به این وضع انداخته است که روز به روز از بین میرود.
وی با بیان اینکه امروز باید به تفکر بسیجی اهمین ویژه ای قائل شد، گفت: از دولت میخواهم به تفکر بسیجی و مدیریت جهادی دقت بیشتری کند، زیرا این بسیج است که در شرایط سخت کنار دولت و ملت است.

اعزازی در عین حال افزود: بسیج قدرتی است که هیچ قدرت جهانی نمیتواند در مقابل آن ایستادگی کند و با او بجنگد زیرا بسیج از خود مردم و در میان مردم است.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقر و بیکاری در کشور بیداد میکند، گفت: بهترین راه برای حل این مشکلات استفاده از تفکر بسیجی و مدیریت جهادی است.
نماینده بناب از تبعیض میان حقوق مدیران و کارکنان ادارات انتقاد کرد و گفت: این آفتی که در نظام ما اتفاق افتاده است باعث ایجاد فاصله در میان رئیس و کارمندان شده است و همینطور باعث ایجاد ناعدالتی ها در ادارات میشود.
وی افرود: عده ای هستند که افکار اشرافی گری را جایگزین تفکر بسیجی کرده اند، حال سوالی که به ذهن میرسد این است، که چه کسی در این خصوص مقصر است؟
اعزازی با اشاره به وضعیت اسفناک حقوقهای دریافتی نجومی برخی مدیران، گفت: برخی میگویند دریافت حقوق های آنچنانی حقمان بوده است، و از سفره انقلاب سهم خود را برداشتیم زیرا شب و روز به سختی کار میکنیم.

نماینده بناب در پاسخ چنین افرادی گفت: بهتر است به آنها بگوییم اگر سهم شما از سفره انقلاب حقوق های آنچنانی است، پس سهم آن رزمنده هایی که از زمان جنگ تاکنون در بستر خوابیده اند چیست؟ مگر این رزمندگان و شهدا نبودند که از دین و شرف این مملکت دفاع کردند.

وی در عین حال تصریح کرد: وزیر و نماینده باید شب و روز کار کند، زیرا خود با قبول کردن این سختی ها، مسئولیت پذیرفته است، و کسی را به اجبار نماینده و یا وزیر نکرده اند، بنابراین کسی حق ندارد توقع خاصی داشته باشد.
وی به وضعیت تولیدی کشور و کارخانجات اشاره کرد و گفت: در برخی کارخانه ها کارگران چندین ماه حقوق نمیگیرند ولی مدیران همان واحد ها حقوق های بیش از ۴۰۰ میلیون ریالی دریافت میکنند،  که در نتیجه آن شاهد تعطیلی شرکت ها میشویم، واقعاً این دردی است که باید درمان شود.
اعزازی به اتحاد، همدلی و استقامت مردم ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران بهترین مردم هستند، این مردم در سایه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی توانسته اند با تفکر بسیجی علاوه بر کشور خود بلکه امنیت منطقه را نیز تأمین کنند.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آسایش امروز را مدیون خون پاک شهدای ناب اسلام دانست و گفت: به امید خدا با همت مسئولین و مردم شریف ایران، اجازه نخواهیم داد امید مردم به نا امیدی تبدیل شود.

نماینده بناب در بخش دیگر سخنان خود به فاجعه اخیر تصادف قطار تبریز-مشهد اشاره کرد و گفت: با تمام قدرت در مجلس پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی افزود: بعد این اتفاق حرفهای وزیر راه، موجب ناراحتی مردم شد، که امیدوارم به زودی از مردم عذر خواهی کند

انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱ ا.چ