به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، محمد فرقانی اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری علاوه بر شهرهای استان برخی از جاده‌های اصلی هم تخت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار می‌گیرند. وی ضمن تشریح برنامه‌های همراه اول در استان افزود: به منظور توسعه و بهبود اینترنت همراه اول با سرعت و کیفیت […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از   فارس از تبریز، محمد فرقانی اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری علاوه بر شهرهای استان برخی از جاده‌های اصلی هم تخت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار می‌گیرند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های همراه اول در استان افزود: به منظور توسعه و بهبود اینترنت همراه اول با سرعت و کیفیت بالا، تا پایان سال جاری مراکز شهرستان‌ها به ۴G و تمام شهرها به ۳G مجهز می شوند و قرار است ۸۱۶ سایت ۴G و ۳G جدید علاوه بر ۳۳۹ سایت ۴G و ۳G فعال موجود در سطح استان نصب و راه‌اندازی و ۶۹۰ سایت ۲G شهرستانها هم نوسازی شود در همین زمینه عملیات نصب ۲۲۸ سایت ۴G و ۲۱۳ سایت ۳G در شهر تبریز شروع شده و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر مخابرات منطقه استان با اشاره به حجم بالای عملیات طراحی، نصب و راه‌اندازی خاطرنشان کرد: گستردگی عملیات باعث خواهد شد اختلالاتی در برخی از نقاط شبکه تلفن همراه استان در طول اجرای پروژه بوجود آید که با همت و تلاش همکاران در مخابرات استان بلافاصله شناسایی و رفع می‌گردد.

وی از مشترکان تلفن همراه استان خواست در صورت مشاهده هرنوع مشکل مراتب را به کارشناسان ۹۹۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س