به گزارش انعکاس بناب، همزمان با هفته وحدت اولین محموله از کمک های مردمی شهرستان بناب به سوریه اعزام گردید. فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت این امر، گفت:  امروز کمک به جبهه مقاومت علاوه بر اینکه وظیفه انسانی است، یک تکلیف دینی است، و یکی از ضروریات است […]

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با هفته وحدت اولین محموله از کمک های مردمی شهرستان بناب به سوریه اعزام گردید.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت این امر، گفت:  امروز کمک به جبهه مقاومت علاوه بر اینکه وظیفه انسانی است، یک تکلیف دینی است، و یکی از ضروریات است چرا که رزمندگان اسلام، جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا می کنند.

سرهنگ عمران دوستی تاکید کرد:  ما با کمک های خود می توانیم یاریگر این مدافعان و مردم مظلوم و بی دفاع سوریه باشیم.

وی افزود: این کمک های نقدی و غیرنقدی مردم انقلابی و ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان بناب که توسط پایگاههای مقاومت، بسیجیان جان برکف، بازاریان عزیز و خیرین غیرتمند جمع آوری شده، باعث شادی دلهای مردم سوریه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ادامه داد: این کمک ها شامل ۶۰۰۰ تخته پتو، لباس گرم، مواد غذایی و ظروف قابل مصرف به ارزش ۲ میلیارد ریال است.

این مقام فرمانده در سپاه پاسداران با بیان اینکه آنهایی که در این  کار خیر و خداپسندانه و حرکت جهاد مالی کردند در روز قیامت خوشحال خواهند شد، گفت: از کسانی که در این امر خداپسندانه شرکت کردند، به خصوص بسیجیان عزیز، خانواده های معظم شهدا، فرماندار محترم شهرستان، نماینده محترم، مسئولین محترم ادارات، رسانه ها و خیرین شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

سرهنگ دوستی در خاتمه خاطر نشان کرد: از فردا همچنان کمکهای مردمی در این شهرستان جمع آوری خواهد شد و محموله دوم به یاری مردم غیرتمند بناب متعاقبا ارسال می شود.

انتهای پیام/س