به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از بناب، رمضان اللهوردیان عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای شهرستان بناب از سد معبر به‌عنوان یکی از معضلات ترافیک در این شهرستان نام برد و اظهار داشت: متأسفانه پیاده‌روهای شهر در اختیار مغازه‌داران […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از  فارس از بناب، رمضان اللهوردیان عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای شهرستان بناب از سد معبر به‌عنوان یکی از معضلات ترافیک در این شهرستان نام برد و اظهار داشت: متأسفانه پیاده‌روهای شهر در اختیار مغازه‌داران قرار گرفته و شهرداری هیچ برخوردی با سد معبر انجام نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: رفته رفته همین مغازه‌داران به خیابان‌های جلوی مغازه خود نیز صاحب می‌شوند و اجازه پارک به خودروهای مردم نیز نمی‌دهند.

این افسر انتظامی با اشاره به ضرورت ساماندهی دست‌فروشان شهر از عدم اجرای تعهدات توسط پیمانکاران انتقاد کرد و گفت: پیمانکاران حفاری کننده شهر هیچ تعهدی نداشته و درخواست می شود لااقل تا ۱۵ فروردین از صدور موافقت‌های لازم برای تخریب در سطح شهر جلوگیری کنند.

اللهوردیان از آمادگی این نیرو برای اجرای طرح ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری در فصل زمستان خبر داد و گفت: یکشنبه آینده برای آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها مانور این طرح در سطح شهر بناب اجرا می‌شود.

در ادامه نشست پس از بحث و بررسی و ارائه طرح های کارشناسی مقرر شد طرح یک‌طرفه خیابان شهید باهنر از اول دی‌ماه به حالت اولیه برگردد و طرح تردد تاکسی در خیابان شهید مطهری تا میدان امام حسین(ع) نیز به حالت اولیه برگشته و از مسیر خیابان دانشجو تردد صورت گیرد.

همچنین در این جلسه فرماندار بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شریفی فرمانده سابق پلیس راه بناب – تبریز، سرگرد یوسفی را به‌عنوان فرمانده جدید این پلیس راه معرفی کرد و خواستار تداوم همکاری وی با سایر دستگاه‌های شهرستان شد.‌

انتهای پیام/س