به گزارش انعکاس بناب ضیاءالله اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در اجتماع اصناف، بازاریان و مسئولین شهرستان بناب، با اشاره به وضعیت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بناب گفت: در زمان های ابتدایی آغاز کار بنده در سمت نمایندگی مردم این شهر، بزرگترین مشکل ما بهداشت و درمان […]

به گزارش انعکاس بناب ضیاءالله اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در اجتماع اصناف، بازاریان و مسئولین شهرستان بناب، با اشاره به وضعیت شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بناب گفت: در زمان های ابتدایی آغاز کار بنده در سمت نمایندگی مردم این شهر، بزرگترین مشکل ما بهداشت و درمان این شهرستان بود من شخصا تأسف خوردم که چنین مدیرانی در شهرستان داشتیم چرا که وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان بسیار فجیع بود.
اعزازی با اشاره به ضعف مدیریت سابق در شبکه بهداشت و درمان بناب، گفت:  در جلسه ای که بنده و جناب فرماندار و رئیس بهداشت شبکه بهداشت و درمان وقت حضور داشتیم این شخص با نهایت بی احترامی جلسه را نیمه، رها کرده و از جلسه خارج شدند، این کار ما را در عجب وا داشته بود و به دلیل عدم حضور وی جلسه را کنسل کردیم، این یعنی وضعیت بهداشت و درمان شهر تا این حد در دست بی کفایتها بود که به لطف خدا این مشکل را با تغییر مدیریت و پیشنهاد فرماندار بناب برطرف کردیم.

وی با اشاره به دیدارهای متعدد خود با وزیر بهداشت گفت: در چهار مرحله ای که با وزیر بهداشت دیدار داشته ام، در مورد بهداشت و درمان شهرستان بناب سخن گفته ام، و از وزیر محترم دستورات لازم را دریافت کرده ایم که در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات در حوزه بهداشت خواهید بود.

نماینده مردم بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ ماه است که پزشکان شهرستان حقوقی دریافت نکرده اند، گفت: نسبت به سایر شهرستان ها مشابه این وضعیت وضعیت جدی تری دارد.
وی از حضور ۱۷ پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد و گفت: با کمک مسئولین استانی قرار بود پزشکان از اول آبان ماه در شهرستان مسقر شوند، که این اتفاق افتاده و هم اکنون در مراکز درمانی بناب مشغول هستند.

نماینده بناب در عین حال با اشاره به وضعیت اسفناک اورژانس بناب، افزود: اکنون ۵ پزشک نیز برای اورژانس بناب تأمین گردیده است که این عزیزان نیز در اورژانس بیمارستان مستقر هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه مرکز بهداشت و درمان بناب در حال تبدیل شدن به لجن زار بود که نجاتش دادیم، گفت: بنده شخصاً  قبل از انتخابات ۹۴ به بیمارستان بناب به دلیل بیماری مراجعه کرده بودم که پرسنل به من گفتن خدار و شکر دیروز نیامدید، اگر دیروز می آمدید پزشکی برای معالجه شما نداشتیم، و من وقتی این حرف را شنیدم واقعا تعجب کردم و جای تأسف برای بنده داشت که در شهرستانی به این عظمت همچنین مشکلاتی برای مردم این شهر پیش بیاید!
اعزازی خاطر نشان کرد: شرایط فعلی بهداشت و درمان در شهرستان بناب از این هم بهتر خواهد شد.
وی با اشاره به طرح های نیمه کاره دوره قبلی نمایندگی خود گفت: در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای بیمارستان شهدا چند دستگاه NICO “دستگاه نگهداری از نوزادان زود زا” خریداری شد که پس از بنده متأسفانه بلا استفاده ماندند، و طی ماه های آینده این دستگاه ها را نیز در این بیمارستان به بهره برداری خواهیم رساند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات بازاریان در حوزه مالیات اشاره کرد و گفت: ما حق افزایش مالیات را نداریم چرا که نتوانسته ایم میزان سود و درآمد مردم را افزایش دهیم، بله زمانی میتوانیم مالیات را افزایش دهیم که میزان درآمد مردم را افزایش داده باشیم و همچنین در مجلس مطرح نمودیم که قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح گردد.

انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱ ا.چ