داود اسدزاده صبح امروز در حاشیه ارسال محموله اهدایی دانش اموزان و فرهنگیان به جبهه مقاومت، در گفت و گو با خبرنگار انعکاس بناب گفت: امنیت و آرامشی که در کشور داریم مدیون شهدا و مدافعان حرم هستیم که در راه عشق به ولایت و ائمه باعث دفاع از کشور و مملکت می گردند. وی […]

داود اسدزاده صبح امروز در حاشیه ارسال محموله اهدایی دانش اموزان و فرهنگیان به جبهه مقاومت، در گفت و گو با خبرنگار انعکاس بناب گفت: امنیت و آرامشی که در کشور داریم مدیون شهدا و مدافعان حرم هستیم که در راه عشق به ولایت و ائمه باعث دفاع از کشور و مملکت می گردند.

وی با بیان اینکه دشمنان وهابی در  اندیشه از بین بردن تفکر و اعتقادات مردم هستند، گفت: شکر خدا مردم هوشیار و ولایت مدار هستند و تازمانی که مردم و مسئولین به منویات ولایت فقیه عمل کنند منصور خواهیم بود.

اسدزاده به کمکهای صورت گرفته به جبهه مقاومت توسط فرهنگیان و دانش آموزان، اشاره کرد و گفت:: این کمک ها توسط بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و با همکاری اداره آموزش و پرورش بناب جمع آوری شده است.

رئیس آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه کمک ها در دو مرحله به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است، گفت:در مرحله اول ۳۵۰ تخته پتو به ارزش  ۸۰ میلیون ریال و  ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار ریال به صورت نقدی به جبهه مقاومت اهدا شد.

وی افزود: در مرحله دوم تعداد ۱۵۰تخته پتو به ارزش  ۳۴ میلیون ۵۰۰ هزار ریال و بیش از ۱۰ میلیون ریال جمع آوری و ارسال شد.

اسدزاده، لباس گرم و ۵۰۰ عدد (بلوز، کاپشن، جوراب، شال، قندو چای  و لحاف و تشک) را از دیگر اقلام اهدایی دانش آموزان و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی مرحله دوم ۹۵ میلیون ۵۴۰ هزار ریال بود که در مجموع مراحل اول و دوم ۱۸۷۰۹۰۰۰۰۰ ریال به جبهه مقاومت کمک رسانی شد.

اسدزاده در رابطه با اقدامات صورت گرفته در این عرصه گفت: مقداری از حقوق ماهانه همکاران اداره، به صورت ماهانه و اختیاری برای کمک به جبهه مقاومت کسر می گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب در خاتمه افزود: امیدواریم خدا توفیق دهد  که با انجام این کار خیر به مردم سوریه بگوییم  که شما را فراموش نکرده ایم.

گفتنی است، قلک های عیدی دانش آموزان بخشی از هدایای تقدیمی به جبهه مقاومت بود، که نشان از اگاهی و احساس وظیفه خانواده ها و فرزندان آنها دارد.

انتهای پیام/سعید نصیری/۹۴/۷۵۹۲۵/۰۲