رئیس اداره آموزش و پرورش بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: به علت بارش برف و برودت شدید هوا، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه و دهم در شهرستان فردا ۵ دی ماه تعطیل اعلام می شود. ?گفتنی است، در روستاها نیز کلیه مقاطع در شیفت صبح فردا مورخ ۹۵/۱۰/۵ تعطیل می […]

رئیس اداره آموزش و پرورش بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، گفت: به علت بارش برف و برودت شدید هوا، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه و دهم در شهرستان فردا ۵ دی ماه تعطیل اعلام می شود.

?گفتنی است، در روستاها نیز کلیه مقاطع در شیفت صبح فردا مورخ ۹۵/۱۰/۵ تعطیل می باشد.

به گزارش انعکاس بناب نادر فکورنیا امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بارش گسترده برف در آذربایجان‌شرقی سبب تعطیلی مدارس تعدادی از شهرهای این استان در روز یکشنبه ۵ دی شده و در چند شهر نیز مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: در شهرستان مراغه کلیه مقاطع مدارس مناطق روستایی و مقاطع پیش دبستانی‌، ابتدائی و متوسطه دوره‌ی اول مناطق شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌گردد.

فکورنیا تصریح کرد: در هشترود هم مدارس مقاطع پیش دبستانی‌، ابتدایی و‌ متوسطه دوره‌ی اول روستایی تعطیل و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی  شهری تعطیل و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌گردد و بقیه مقاطع تحصیلی ‌نیز با یک ساعت تاخیر ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند نمود.

وی افزود: در شهرستان بناب مدارس مقاطع پیش دبستانی‌، ابتدایی و دوره‌ی اول متوسطه و پایه دهم متوسطه دوره‌ی دوم در در مناطق شهری ‌و مدارس کلیه مقاطع در مناطق ‌روستائی کلیه مقاطع فردا یکشنبه ۵ دی تعطیل است.

فکورنیا اعلام کرد: در شهرستان آذرشهر و بخش گوگان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌گردد.

به گفته وی در بخش ترکمان چای و بخش نظرکهریزی کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌گردد.

تعطیلی در شمال استان

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌گردد.

وی گفت: در بخش سیه رود شهرستان جلفا، مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

وی یادآور شد: در بخش خاروانا هم مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ شروع خواهند شد.

تعطیلی‌ها به حومه تبریز رسید

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در مورد آخرین وضعیت مدارس استان گفت: در شهرستان اسکو و بخش خسروشاه و شهرجدید سهند و بخش ایلخچی  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد

وی گفت: در بخش کاغذ‌کنان کلیه مدارس مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱