به گزارش انعکاس بناب، با تدابیر مسئولان بناب و پیگیری های انجام شده از سوی این رسانه و حرکات خداپسندانه ی مردم بناب اسکان این خانواده فراهم شد. در این راستا پایگاه خبری انعکاس بناب از فرماندار بناب، شهردار، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و به خصوص مردم خیر بناب به جهت […]

به گزارش انعکاس بناب، با تدابیر مسئولان بناب و پیگیری های انجام شده از سوی این رسانه و حرکات خداپسندانه ی مردم بناب اسکان این خانواده فراهم شد.

در این راستا پایگاه خبری انعکاس بناب از فرماندار بناب، شهردار، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و به خصوص مردم خیر بناب به جهت همکاری در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر می نماید.

بر اساس این گزارش، سرپرست خانواده به دلیل بیماری، جهت مداوا به مرکز درمانی سپرده شد و سایر اعضای خانواده با حمایت مسئولان و مردم بناب صاحب سرپناه شدند.

گفتنی است، محل زندگی این خانواده که جز خرابه ای بیش نبود تخریب شده، و محل اسکان استیجاری جدید توسط خیرین فراهم گردید.

تجهیزات مورد نیاز منزل، برای محل استیجاری در حال تدارک است که به زودی نتیجه کارها رسانه ای خواهد شد.

این پایگاه خبری در خاتمه اعلام میدارد به هیچ عنوان به دنبال چالش و جوسازی نبوده و هدفی جز خدمت به مردم فهیم بناب و انجام رسالت و وظیفه ی رسانه ای خود، ندارد، امیدواریم خداوند متعال این سعادت را از ما نگیرد.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱