سرهنگ پاسدار عمران دوستی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: ۹ دی سال ۸۸، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. رئیس ستاد ۹ دی گفت: ۹ دی روز بیعت مجدد امت با ولایت و روز […]

سرهنگ پاسدار عمران دوستی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: ۹ دی سال ۸۸، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رئیس ستاد ۹ دی گفت: ۹ دی روز بیعت مجدد امت با ولایت و روز نه گفتن به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت دوباره با آرمانهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است.

فرمانده  سپاه ناحیه بناب با اشاره به حرکت خالصانه ملت ایران در ۹ دی، خاطر نشان کرد: ۹دی تیر خلاص به قلب سران و حامیان فتنه بود.

وی افزود: در ۹دی مردم به صحنه آمدند تا در پیشگاه خداوند متعال عکس یادگاری بگیرند و در روز قیامت به محضر پیامبر اکرم(ص) برده و وفاداری خود را به ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ثابت کنند.

دوستی با بیان اینکه ۹ دی روز تولی و تبری و حماسه حضور است، گفت: حضور در مراسم بزرگداشت ۹ دی در حقیقت احیای حماسه ۹ دی بوده و به اندازه تولید، حماسه ارزشمند است.

وی در خاتمه به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ۹ دی شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: از مردم ولایتمدار بناب دعوت می شود که حتما در این برنامه  حضور داشته باشند، باید به یاد داشته باشیم، نباید چنین صحنه هایی را خالی بگذاریم.

انتهای پیام/سعید نصیری/۹۴/۷۵۹۲۵/۰۲