به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز  طی مراسمی با حضور مسئولین اداره آموزش وپرورش، فرهنگیان، مدیران مدارس، مربیان پرورشی، دانش آموزان و اولیای آنان در تالار معلم، از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری، نماز و قرآن در مقطع ابتدایی شهرستان بناب تجلیل بعمل آمد. اسدزاده، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بناب، در این مراسم از […]

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز  طی مراسمی با حضور مسئولین اداره آموزش وپرورش، فرهنگیان، مدیران مدارس، مربیان پرورشی، دانش آموزان و اولیای آنان در تالار معلم، از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری، نماز و قرآن در مقطع ابتدایی شهرستان بناب تجلیل بعمل آمد.

اسدزاده، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بناب، در این مراسم از دانش آموزان قرآنی بعنوان سفیران علم و ایمان نامبرد وگفت: دانش آموزان شهرستان بناب  در کنار توجه به مسائل آموزشی، موفقیت های چشمگیری در حوزه های فرهنگی و قرآنی به دست آورده اند.

  

وی مهمترین وظیفه  آموزش و پرورش در حوزه پرورشی را ترویج فرهنگ قرآن و نماز دانست و اظهار داشت: همانگونه که تمامی علما، بزرگان و کارشناسان جهان مطرح نموده اند، قرآن کریم بزرگترین معجزه جهان بوده و به تمامی بشریت تعلق دارد و اگر بخواهیم تمدن اسلامی را تقویت کرده و از انحطاط نجات دهیم راهی به غیر از توسل به قرآن کریم نداریم.

اسدزاده، درک مفاهیم الهی را تنها راه رهایی از آسیب ها، گرفتاری ها و مشکلات جوامع مختلف برشمرد و افزود: تمدن اسلامی زمانی از انحطاط نجات می یابد که دانش آموزان ما درک، فهم، شناخت خوب و عمیقی از پیام های این کتاب الهی داشته باشند.

در ادامه جلسه؛ موازن معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه پرورشی، گفت: مراسمی دیگر در اوایل بهمن ماه برای برترین های مسابقات فرهنگی هنری، نماز و قران برای مقاطع متوسطه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه مراسم، از زحمات و تلاشهای بی شائبه  کارشناسان حوزه پرورشی، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس و کلیه دست اندرکاران این حوزه معنوی تقدیر و تشکر کرد.

در انتهای مراسم با اهداء لوح یاد بود و هدایا از مدیران و دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری، نماز و قران تجلیل بعمل آمد. 

انتهای پیام/سعید نصیری/۰۲/۷۵۹۲۵/۹۴