به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا ، محققان با اشاره به اینکه این دو فرد یک فرایند طولانی افراط گرایی را تجربه کرده بودند ، افزود : این دو نفر بخشی از یک گروه منسجم برای توسعه فعالیت های تروریستی و ارتکاب حملات تروریستی بودند.. در این رابطه ، تحقیقات پلیس که بر […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا ، محققان با اشاره به اینکه این دو فرد یک فرایند طولانی افراط گرایی را تجربه کرده بودند ، افزود : این دو نفر بخشی از یک گروه منسجم برای توسعه فعالیت های تروریستی و ارتکاب حملات تروریستی بودند..
در این رابطه ، تحقیقات پلیس که بر روی محیط های افراطی شهر سئوتا متمرکز شده بود ، به محققان کمک کرد تا یک گروه از افراد افراطی را کشف کنند .
منابع وزارت کشور ادامه دادند پلیس در حال گشت و جستجو در شش ملک از جمله منازل و مغازه این افراد هستند تا شواهد جدیدی که به روشن شدن ارتباط احتمالی‌ دستگیر شدگان با دیگر تروریست ها چه در اسپانیا و چه در کشورهای دیگر کمک کند را پیدا کنند .
بنا بر این گزارش ، وزارت کشور یادآور شد که از زمانی‌ که در سال ۲۰۱۵ میلادی سطح هشدار تروریستی را به درجه ۴ از مجموع ۵ درجه افزایش دادند ، نیروهای امنیتی ۱۸۰ تروریست را در اسپانیا دستگیر کردند .
انتهای پیام/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱/امین چالاکی