مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه مصداق بارز تولی و تبری بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه مصداق بارز تولی و تبری بود.

حجت الاسلام جمالی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، در سخنانی اظهار داشت: چند عامل موجب شد که روز نهم دی ماه به عنوان حماسه نامگذاری شود، نخستین عامل حضور گسترده مردم که برخاسته از ایمان و بصیرت آنها است.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه مصداق بارز تولی و تبری بود، مردم با همان شکوهی که در نهم دی ماه از ولایت تولی کردند با همان شکوه از فتنه گران و سران فتنه تبری جستند و مردم به حق حامی صادق ولایت بوده و هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب با اشاره به حرکت خالصانه ملت ایران در ۹ دی، خاطر نشان کرد: ۹دی یادآور حماسه شکوهمند پیوند عاشورایی امت سلحشور و ولایی ایران اسلامی با ولایت فقیه و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جمالی گفت:حماسه حضور مومنانه و توأم با بصیرت امتی آگاه که چشم فتنه و چشم طمع دشمنانی را که قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند کور کرد و دل‌های دوستان و یاران انقلاب را گرما بخشید و عزم و اراده آنان را برای پاسداری از انقلاب اسلامی استوارتر کرد.

وی افزود: کسانی که در پشت پرده فتنه ۸۸ بودند، دنیا را به آخرت، زر و زیور را به خداپرستی به ولایت کوفه و بصره، حقارت در کاخ ستمگران را به عزت در مکتب ولایت، عشوه و هستی را به عشق و دلدادگی در حریم یار عوض کردند.

وی در خاتمه به برگزاری یادوراه شهدای شهرستان بناب همزمان با ۹ دی اشاره کرد و گفت: از مردم ولایتمدار بناب دعوت می شود که حتما در یادواره شهدای شهرستان بناب حضور داشته باشند و به یاد داشته باشیم، نباید چنین صحنه هایی را خالی بگذاریم.

انتهای پیام/