رئیس شورای اسلامی شهر بناب گفت: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی نقط عطفی بوجود آورد که باعث پیوند دیانت با مردم و وحدت ملت با خدا شد.

صبح امروز رئیس شورای اسلامی شهر بناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب که به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی ترتیب یافته بود با اشاره به عادی جلوه دادن فتنه توسط برخی افراد، گفت: همانطوریکه از معنی کلمه فتنه قابل درک است اینکه امتی با بعضی دیگر اختلاف پیدا کرده و یکدسته از قبول حقیقت امر سرپیچی نموده و آگاهانه به ظلم و منکر اقدام می کنند لذا موضوع فتنه از اصل یک موضوع غیر عادی است و فتنه ۸۸ نیز که نشات گرفته از جاهلیت یک عده خاص بود هرگز موضوع عادی نبوده و اصل جریان آن قصد اختشاش و ناامنی در جامعه داشتند و می خواستند آنچه را که از قبل در اذهان خود داشتند بر کشور تحمیل کنند که بحول و قوه الهی نا کام ماندند.

وی در پاسخ به خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه پیام شما به ساکتین فتنه چه می تواند باشد؟، گفت: بهترین پیام را مردم ایران در نهم دی در برابر فتنه انگیزان اعلام کردند بطوریکه در مقابل قانون شکنان با تمام وجود ایستادگی کرده و مسئولین نظام را ملزم کردند در برابر فتنه گری تعدادی معلوم الحال مقابله کنند . بطوریکه با وحدت و حرکتی با بصیرت و با اراده الهی به پیروزی رسیدند و این پیام مهمی در برابر آنهایی است که قصد فتنه انگیزی دارند.

ibgaaa11

رسول رهبرفام با ارائه تعریفی از ۹ دی افزود: نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی بوجود آورد که باعث پیوند دیانت با مردم و وحدت ملت با خدا شد.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: ماهیت این رویداد تاریخی برخاسته از روح ایمان و حضور مردمی با بصیرت می باشد و شکل گیری چنین روزهایی نشان دهنده حرکت جامعه به سوی حقانیت است.
رئیس شورای اسلامی شهر بناب در واکنش به برگزاری مراسمات روز دانشجو در برخی دانشگاه های کشور که می خواستند فتنه ۸۸ را دوباره علم کنند، گفت: جریان فتنه سال ۸۸ یک موضوع منسوخ می باشد که گردانندگان آن با شکست تاریخی مواجه شدند . لذا هرگونه حرکت هم راستا با جریان فتنه ۸۸ نیز به هر نحوی که باشد از قبل شکست خورده می باشد و هیچ نتیجه مثبتی را برای آنان نخواهد داشت.

رهبرفام در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه “دلیل تاکید موکد رهبر انقلاب بر موضوع بصیرت چیست؟”، گفت: مقام معظم رهبری همیشه در بیانات خویش نبود بصیرت را زمینه ساز گرفتار شدن در شبهات ، نادانی و کجرفتاریها اعلام نموده و نمونه بارز آن را فتنه گران سال ۸۸ ذکر فرمودند . لذا ایشان با تاکید موکد بر موضوع بصیرت به آن دسته از افراد که از تاکید ایشان به موضوع بصیرت ناراحت شده اند دوباره اهمیت بصیرت را یادآوری فرمودند. چرا که بنابه فرموده ایشان اگر انگیزه و مسولیت انسان بیشتر باشد ولی بصبیر ت نداشته باشد خطر بیشتری در کمین انسان است.
وی در خاتمه با اشاره به آینده فتنه گران، افزود: آینده ای برای سران فتنه متصور نیست، چون قدرت و اراده مردم را در برابر فتنه ای که بر انگیخته بودند را مشاهده کردند و نهم دیماه برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و باعث گردید آنهائی هم که وسوسه ای برای کلید زدن فتنه دیگری را داشته باشند از پیش بر نتیجه کار خود واقف باشند.

انتهای پیام/ج