فرماندار انقلابی بناب حفظ روحیه ایثارگری در دل جوانان را از مهمترین عامل های پیروزی در جنگ بر شمرد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز پنج شنبه در این آیین باشکوه معنوی که در سومین روز از ایام الله دهه فجر برگزار شد، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده های معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان بناب حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های والای شهدا و امام راحل(ره) تجدید عهد و پیمان کردند.

فرماندار بناب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای ایران اسلامی و آرزویی سلامتی و طول عمر برای رهبر انقلاب اسلامی و عرض تبریک و تهنیت ایام دهه مبارکه فجر، گفت: ما آمده ایم با شهدایمان تجدید پیمان به عمل آوریم، مخصوصا مسئولین ادارات باید بدانند، که این امنیت و این عزت، اقتدار، توسعه و میز ریاست، همگی را مدیون ایثارگری های این شهدا هستیم.
فرج الهی با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: اگر زحمات و ارزش شهدا را فراموش کنیم، هم در این دنیا و در آخرت نخواهیم توانست جوابگوی این قهرمانان باشیم، و مشمول ضمه آنان خواهیم بود.
وی افزود: وظیفه اساسی ما این است که برای پاسداشت آرمان های شهدا، امام و انقلاب، راه و رسم آنها را ادامه دهیم.

فرماندار بناب، خدمت به مردم، پاسداشت از آرمانهای انقلاب، امام و شهدا، پیروی از فرامین ولی فقیه را از وظایف مهم مسئولان بر شمرد و گفت: این اهداف و توصیه های شهدای عزیز به ما ملت و مسئولان خدمتگذار ایران است.
فرج اللهی با مهم برشمردن پاسداشت روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی در جامعه توسط مسئولان، اذعان داشت: این یک حقیقت کشف نشده ای برای غرب و دولت های استکباری است.
فرج الهی در ادامه، گفت: ادوات جنگی و لشکر در جنگ جزو ابزارهای جنگی می باشد ولی این ها عامل پیروزی نیست بلکه عامل پیروزی روحیه ایثارگری و شهادت طلبی و از خودگذشتگی است که کشور های غربی از این امکان بی بهره هستند.
نماینده عالی دولت در بناب با اشاره به شکست عربستان در مقابل یمن و سوریه و عراق، گفت: پیشرفته ترین هواپیماهای عربستان یمن را بمب باران کردند و زن و مرد، کودک و نوجوان را به قتل رساندند ولی بازهم با شکست مواجه شد، چرا که مردم این کشور با الهام از انقلاب اسلامی ایران با روحیه ایثارگری و از خودگذشگی نشان دادند، همان کاری که جوانان ایرانی در ۸سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ از خود نشان دادند، پس عامل موفقیت این روحیه ایثارگری است که ما هم باید این روحیه را در دل جوانان ایران زنده نگه داریم.
وی در خاتمه افزود: تا زمانی که این روحیه در دل جوانان ما زنده است کشور ما در دنیا سر افراز و سربلند خواهد بود و قدرت غربی نمیتواند در مقابل آن مقابله کند.

گزارش تصویری

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵/۹۲۵/۰۱