به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک با اشاره به فرسوده بودن ساختارهای خیابانی شهر، گفت: خیابان های بناب با برنامه‌ریزی‌های ۵۰ سال پیش که تراکم خودرو در شهر کم بود احداث شده است، اما اکنون این خیابان های دیگر کشش این تراکم خودرو را ندارد و باید […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج اللهی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک با اشاره به فرسوده بودن ساختارهای خیابانی شهر، گفت: خیابان های بناب با برنامه‌ریزی‌های ۵۰ سال پیش که تراکم خودرو در شهر کم بود احداث شده است، اما اکنون این خیابان های دیگر کشش این تراکم خودرو را ندارد و باید با به صورت کارشناسی این مشکل را حل کنیم.

فرج‌الهی ضمن قدردانی از زحمات مأمورین نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کنترل ترافیک، گفت: خوشبختانه نیروهای انتظامی به صورت شبانه روزی در کنترل ترافیک شهر تلاش‌های زیادی را می کنند و برای آسایش و رفاه مردم هر چه در توان دارند انجام می دهند.

وی با اشاره به ترافیک سنگین برخی خیابانهای بناب، افزود: مأمورین راهنمایی و رانندگی حق دارند در شرایط اضطراری و مورد نیاز خیابان ها را به جهت تنظیم ترافیک به صورت موقت و ساعتی یک طرفه کنند.

فرماندار بناب با بیان اینکه حجم ترافیک در خیابان دانشجوی بناب به خصوص بعد از غروب آفتاب بسیار سنگین می‌شود، گفت: پیش از فرا رسیدن عید نوروز باید با پیدا کردن راه چاره ای، تراکم ترافیک این خیابان را کاهش دهیم تا همشهریان و میهمانان با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: یک طرفه کردن خیابان مطهری به صورت کارشناسی شده صورت گرفته و در کاهش ترافیک شهر بسیار نقش بسزایی داشته است، اما از طرفی این موضوع باعث نارضایتی کسبه و بازاریان این خیابان شده است.

فرج الهی با بیان اینکه هدف اصلی ما افزایش میزان رضایت مردم است، گفت: این طرح به صورت آزمایش اجرا شد، اما از این پس با توجه به نارضایتی های به وجود آمده به جهت جلب رضایت مردم باید چاره دیگر اندیشید.

فرماندار بناب با اشاره به عدم نظارت کافی شهرداری بناب به مسائل شهری، گفت: شهرداری در کار خود با سستی عمل می‌کند و این در حالیست که هرکسی سر خود بیل مکانیکی را برداشته و خیابان های شهر را، هرطور که دلش می‌خواهد می‌کَند و پر می کند.

وی از وضعیت نابسامان حفاری خیابان ها در مرکز شهر انتقاد کرد، گفت:  فعلا اجازه حفاری به پیمانکار تا عید نوروز داده نشود.

فرج الهی با اشاره به وظایف شورا در حل مشکلات مردم، گفت: شورای شهر برای ما عزیز هستند، ولی حق ندارد به مردم بگویند طومار بنویسید تا مشکلتان را حل کنیم؛ اگر واقعا مشکلی وجود دارد، مصوبه کنید تا رسیدگی کنیم.

فرماندار بناب در خاتمه خاطرنشان کرد:  میدان ورودی شهر از طرف مراغه که باعث اختلافات زیادی بین مسئولان دو شهر شده است، چرا باید بعد آن همه مشکل، این میدان به حال خود رها شود؟ لطفاً جوابگو باشید  و هرچه سریعتر راهکاری نشان دهید.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱