به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی ظهر امروز در جلسه کمیته خدمات سفر نوروزی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات داخلی خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ در بخش صنایع دستی و توانمندیهای روستاییان در قالب اقتصاد مقاومتی از ۲۰ اسفند لغایت ۱۵ فروردین در ورودی شهر بناب میدان امام علی (ع) با […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی ظهر امروز در جلسه کمیته خدمات سفر نوروزی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات داخلی خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ در بخش صنایع دستی و توانمندیهای روستاییان در قالب اقتصاد مقاومتی از ۲۰ اسفند لغایت ۱۵ فروردین در ورودی شهر بناب میدان امام علی (ع) با همکاری ادارات میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن دایر خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان بناب ۱۶۰ اماکن دیدنی و تاریخی وجود دارد که می‌توانیم با شناساندن این مکان ها باعث جذب مسافران به این شهر شویم.

فرماندار بناب ادامه داد: شهرستان بناب یک شهر توانمندی است که اگر بتوانیم کسانی که حتی فقط یکبار برای رفتن به شهرهای دیگر از این شهر گذر می‌کنند را با اماکن تاریخی شهر آشنای کنیم، قدم بزرگی در این شهر برداشته ایم.

فرج اللهی با بیان اینکه فعالیت ادارات خدمات رسان در ایام نوروز باید چندبرابر باشد، گفت: از امروز برنامه‌های ستاد سفرهای نوروزی شروع می‌شود و باید در بحث آمادگی برای اسکان و پذیرش مهمانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی از تخفیف ۴۰ درصدی هتل ها و مسافرخانه های این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و گفت: به جهت رفه حال مهمانان نوروزی این تخفیف برای اولین بار در این شهرستان اجرا می شود.

نماینده دولت در شهرستان با اشاره به نیازهای ضروری ایام نوروز، اذعان داشت: امداد خودرو، تعمیرکاران و نانوایی های کشیک باید آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به همشهریان و مسافران باشند.

فرج الهی با بیان اینکه مردم نگران تامین مایحتاج و میوه شب عید نباشند، اظهار داشت: جهت تامین میوه شب عید انبارهای ما آماده است، در ۵ نقطه شهر میوه توزیع خواهد شد، حد الامکان تلاش شده است که همه شهروندان به میزان کافی بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند.

شهردار بناب نیز در این جلسه از استارت مرمت و خیابانها و محلات شهر از ۱۵ اسفند ماه خبر داد و گفت: به صورت جدی وارد عمل شده و خیابانها و محلات شهر را برای عید نوروز آماده خواهیم کرد.

نادر داوودی در ادامه افزود: جلوه زیبایی از بناب را برای مسافران و میهمانان شهر نشان خواهیم داد تا موجب رضایت مردم و مهمانان گردد.

انتهای پیام/امین چالاکی/۹۵/۷۵۹۲۵/۰۱