سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در این خصوص گفت: این طرح که برای تامین آرامش نوروزی شهروندان برنامه ریزی شده است، بطور مداوم در شهرستان اجرا خواهد شد. این مقام انتظامی از دستگیری ۱۹ سارق حرفه ای در این طرح خبر داد و گفت: از دستگیر شدگان فوق ۳ […]

سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در این خصوص گفت: این طرح که برای تامین آرامش نوروزی شهروندان برنامه ریزی شده است، بطور مداوم در شهرستان اجرا خواهد شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۱۹ سارق حرفه ای در این طرح خبر داد و گفت: از دستگیر شدگان فوق ۳ نفر سارق منزل، ۲ نفر سارق مغازه، ۷ نفر سارق اماکن خصوصی، ۲ نفر سارق اتومبیل، ۲ نفر کشوزن و ۱ نفر سایر سرقت می باشد که با همت ماموران انتظامی دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۷ فقره انواع سرقت از سارقان، افزود: تعداد ۳ فقره سرقت از منزل، ۱۳ فقره سرقت از داخل خودرو و قطعات آن، ۱ فقره سرقت احشام، ۴ فقره سرقت از مغازه، یک دستگاه اتومبیل سرقتی، یک دستگاه موتور سیکلت و ۴ فقره سایر سرقتها از این سارقان کشف شد.

سرهنگ الهوردیان در ادامه با بیان اینکه کنترل و بازرسی از مغازه ها و اصناف از ماموریتهای دیگر این طرح است، اذعان داشت: در این طرح حدود ۱۹۴ مغازه بازرسی شدند که از بعضی از آنها مقدار قابل توجهی مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در این راستا مغازه های متخلف پلمپ شدند، افزود: هماهنگی که با مقامات محترم قضائی انجام گرفته است، مغازه های توزیع کننده مواد محترقه در آستانه تعطیلات پلمپ خواهد شد.

این مقام فرماندهی افزود: بیش از ۱۵۰ هزار عدد انواع ترقه از مغازه ها، خودروها و دستفروشان کشف شده است.

وی در خصوص عملکرد این فرماندهی در زمینه جمع آوری معتادان متجاهر، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثریت سرقتهای خرد شهرستان توسط معتادان به وقوع می پیوندد، تعداد ۹۷ نفر معتاد ولگرد و تابلو در این طرح جمع آوری شده و تحویل کمپ ها شد.

سرهنگ الهوردیان در پایان به آسیبهای مراسمات نوروز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در روزهای پایانی آخر سال و نوروز ۹۶ برخی از مردم با استفاده از مواد منفجره و استفاده نابجا در مراسمات مثل چهارشنبه آخر سال و … شاهد به وجود آمدن گرفتاری ها و مخاطراتی برای خود و سایر شهروندان می گردند، بنابراین به والدین توصیه می کنیم فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند.

انتهای پیام/ش