به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، اشرف تربتی ۱۵ سال است در این زمینه فعالیت دارد و هرساله با کمک خیرین اقدامات شایسته ای را نسبت به نیازمندان انجام داده است. این بانوی بزرگوار چندین بار از سوی مسئولان شهرستان و مدیر عامل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است. این […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، اشرف تربتی ۱۵ سال است در این زمینه فعالیت دارد و هرساله با کمک خیرین اقدامات شایسته ای را نسبت به نیازمندان انجام داده است.

این بانوی بزرگوار چندین بار از سوی مسئولان شهرستان و مدیر عامل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته است.

این خیریه در آستانه عید نوروز ۹۶ نسبت به تهیه ۶ فقره جهازیه هر کدام به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال اقدام کرده که در نوع خود بی نظیر است.

خانم تربتی در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: ۱۵۰ بسته آذوقه عید، ۴ فقره لوازم سیسمونی، جهازیه، پوشاک و انواع کالاهای متنوع از جمله از اقلام تهیه شده در آستانه عید توسط خیرین این موسسه می باشد، که طی هفته آینده در بین تحت پوششین این خیریه و نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه به اقدامات بزرگ این موسسه اشاره کرد و گفت: به ۲ نیازمند واقعی که فاقد مسکن بودند، توسط خیرین از طریق همین موسسه، منزل مسکونی ساخته شده است.

بنا به گفته این بانوی خیر بنابی، ارزش کل کمکهای جمع شده در این نوبت بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

گفتنی است، کلیه علاقه مندانی که می خواهند در این کار خیر سهیم باشند می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۷۷۷۶۸۴۲۰۰۵ نزد بانک ملی پرداخت کنند، و یا حضوری به دفتر خیریه واقع در بلوار رسالت، اکبر آباد جنوبی مراجعه نمایند.

گزارش تصویری

انتهای پیام/ش