به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب عصر شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات و تشکیل این هیأت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیأت اجرایی انتخابات باید در فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود. ولی الله فرج اللهی افزود: حضور حداکثری مردم […]

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب عصر شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات و تشکیل این هیأت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیأت اجرایی انتخابات باید در فقط در مسیر قانون انتخابات حرکت کند و شور و نشاط سیاسی و تقویت مشارکت در انتخابات را سبب شود.

ولی الله فرج اللهی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره مطالبه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری از مجریان انتخابات است و تلاش خواهیم کرد در شهرستان بناب این مطالبه را تحقق بخشیم.
فرماندار بناب تصریح کرد: بر اساس ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این نشست با حضور ۳۰ نفر از معتمدین این شهرستان برگزار شد و ۸ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بناب انتخاب شدند.
به گفته فرج اللهی، آقایان ذکریا اسکندری، عباس ممقانی، هادی سلیمانی فر، محمد غلامحسین فام، غفاریان زاد، محمد معماری، بحیی کریم داداشی و پرویز جعفری اعضای اصلی و آقایان مجید ولایی، فیروز لطفی، ناصر یگانه، نیکجو و حسن اسماعیل زاده اعضای علی البدل هیأت اجرایی انتخابات در بناب را تشکیل می دهند.
وی خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت های داوطلبان، نظارت بر تبلیغات، نظارت بر اجرای انتخابات و همچنین تأیید نهایی انتخابات برخی از وظایف هیأت های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی هستند.
گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش