به گزارش انعکاس بناب، گذشته از دستگیرها و تخلفات مالی صورت گرفته در شورا و شهرداری بناب، با توجه به نظرسنجی زیر می توان دریافت که واقعا مردم بناب از عملکرد اعضا راضی نیستند، البته نباید پرتلاش و فعال بودن برخی از اعضای شورای را انکار کرد، انصافا در بین این اعضا هستند کسانی که […]

به گزارش انعکاس بناب، گذشته از دستگیرها و تخلفات مالی صورت گرفته در شورا و شهرداری بناب، با توجه به نظرسنجی زیر می توان دریافت که واقعا مردم بناب از عملکرد اعضا راضی نیستند، البته نباید پرتلاش و فعال بودن برخی از اعضای شورای را انکار کرد، انصافا در بین این اعضا هستند کسانی که در عین ولایتمداری، همیشه با مردم بوده و احساس مسئولیت داشته اند، در حالی که عده ای نیز هنوز دست از باندبازی برنداشته و همچنان سیاست زده هستند.

نظر سنجی نشان می دهد که تنها ۵ درصد کاربران در سطح عالی از عملکرد شورا رضایت دارند، این آمار احساس وظیفه ما مردم را چندین برابر می کند، که در انتخاب خود در دوره پنجم انتخابات شورای شهر خطا نکنیم، آینده این شهرستان، عمران و آبادانی این دیار آب و آفتاب و کتاب، به انتخاب ما بستگی دارد.

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: «نرو که بن بستـه!» گوش نکردم و رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم!!!

حضرت علی (ع) می فرمایند فرصت هم چون ابر بهاری می گذرد. پس باید از فرصت های شخصی و اجتماعی مان حداکثر استفاده را بکنیم، تا بعدها افسوس فرصت سوزی ها را نخوریم؛ چون وقت تنگ است و کارهای در صف زیاد!

انتخابات شورای اسلامی شهر در پیش است و حدود ۴۰ روز دیگر باید عده ای را برای سیاست گذاری و هدایت و برنامه ریزی شهرهای مان انتخاب و راهی شورای شهر نماییم. تا بایدها و نبایدهای شهر را رقم زنند، و بر انجام آن‌ها نظارت نمایند.

همه ما مردم بناب به آن سطح آگاهی رسیدیم که بتوانیم در انتخاب خود دقت کنیم، لذا نیازی به تشریح زیاد صورت مسئاله نمی بینیم، فقط به دو نقطه مهم اشاره می کنیم:

۱٫رابطه بین شورای شهر و شهردار باید در کمال رفاقت و صمیمیت باشد، تا بتوانند بر مشکلات عدیده موجود درون شهری و برون شهری فائق آیند؛ ضمن اینکه حدود این رابطه باید کاملاً تعریف شده و دقیق باشد، تا به وظایف نظارتی شورای شهر خدشه وارد نیاید.

۲٫ اعضای شورای شهر باید دارای برنامه های هدفمند و ایده های مشخص برای اجرا باشند. به عبارتی باید به کسانی رأی داد که ایده و برنامه دارند، ولی ابزاری برای پیاده سازی آن‌ها ندارند؛ و این فرصت را موقعیتی می دانند برای پیاده سازی ایده ها و برنامه های مفید برای شهر، که البته مانند ابر بهاری می گذرد.

انشاء الله همگی مان در انتخاب اصلح موفق و مأجور باشیم.

وعده ما ۲۹ اردیبهشت پای صندوق های رای

انتهای پیام/شهرام سلیمان زاده