به گزارش سرویس ورزشی انعکاس بناب، امروز در ادامه ی سری رقابت های لیگ برتر (جوانان) فوتسال استان، بازی حساس هفته پنجم از دور برگشت مسابقات به تساوی کشیده شد. تیم منتخب جوانان بناب در سالن مجتمع بناب میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود، اوایل بازی هر دو تیم احتیاط را در دستور کار داشتند […]

به گزارش سرویس ورزشی انعکاس بناب، امروز در ادامه ی سری رقابت های لیگ برتر (جوانان) فوتسال استان، بازی حساس هفته پنجم از دور برگشت مسابقات به تساوی کشیده شد.
تیم منتخب جوانان بناب در سالن مجتمع بناب میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود، اوایل بازی هر دو تیم احتیاط را در دستور کار داشتند تا اینکه در یک حمله ی سریع تیم منتخب جوانان به گل رسید بعد از گل اول جوانان بناب با روحیه ی مضاعفی به حملات خود ادامه دادند تا اینکه در اواخر نیمه اول به گل دوم رسیدند، نیمه اول این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.
مربی تیم مس سونگون برنده‌ی نیمه‌ی مربیان شد، فشار حملات تیم میهمان به اوج خود رسید تا اینکه اشتباه دفاع تیم بناب کار دست این تیم داد و یک پنالتی را به تیم حریف تقدیم کرد، گل اول تیم مس سونگون از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
بازی با نتیجه ۲ بر ۱ ادامه داشت، در حالیکه عطش گلزنی تیم بناب به اوج خود رسیده بود و همه در انتظار گل سوم بودند، در یک ضد حمله ی سریع این تیم مس سونگون بود که به گل دوم خود رسید.
بازی در دقایق آخر خود به اوج حساسیت رسیده بود که هردو تیم به تساوی رضایت دادند.
از حواشی این دیدار میتونیم به دو نکته خیلی جالب اشاره کنیم:
سکوهای خالی از تماشاگر سالن مسابقه که قطعا با توجه کردن هواداران و مردم ورزش دوست بناب جوانان آینده دار بنابی دلگرمی خوبی خواهند داشت.
خاموش بودن تابلو تایم مسابقه و نبود امکانات کامل برای برگزاری مسابقه که این قضیه باید مورد توجه قرار گرفته شود چون مهیا کردن شرایط کامل مسابقه به تجربه ی این جوانان کمک خواهد کرد.
امیدواریم با حمایت مسولان برای مهیا کردن شرایط کامل برای این جوانان با اخلاق و با استعداد به سمت و سوی ورزشی استان بیشتر سوق داده شود.
و در آخر از مربی و حامی تیم منتخب جوانان بناب اقای مرادی (الکتریکی مرادی) بخاطر حمایت از این جوانان تشکر و قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/چیاکو ویسی