به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب، با بیان اینکه قبلا مشکلات مجتمع فولاد بناب در شهر نا آرامی و در بین کارگران استرس ایجاد کرده بود، گفت: از اوامر جدید این فولاد تقدیر و تشکر میکنیم که ثبات و آرامش را […]

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب، با بیان اینکه قبلا مشکلات مجتمع فولاد بناب در شهر نا آرامی و در بین کارگران استرس ایجاد کرده بود، گفت: از اوامر جدید این فولاد تقدیر و تشکر میکنیم که ثبات و آرامش را به شهر و این مجتمع بازگردانده اند.

وی افزود: طی سه ماه اخیر با به کار آمدن تیم مدیریتی جدید، در این مجتمع شاهد رشد ۱۱درصدی تولید هستیم.

ضیاءالله اعزازی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران جدید و همت این مدیران، گفت: نتیجه این همت مدیران افزایش تولید شور و شوق در میان کارگران و مردم شهر و بازگشتن نام این فولاد به بازار کشور شده است که ما در این بازه مدیون هیئت مدیریت جدید هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید است با افزایش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب کارگران تعدیل یافته این مجتمع به سرکارهای خود بازگردند.

وی با اشاره به شرایط اضطراری این مجتمع، افزود: در چنین شرایطی هیچ یک از مسئولان این فولاد نباید به جیب خود فکر کند و در اولویت کارهایشان فقط بهبود بخشیدن شرایط این مجتمع باشد.

وی افزود: چنانچه مدیران این مجتمع در شرایط کنونی به فکر جیب خود باشند نمیتوانند موفق باشند.

اعزازی ادامه داد: برای هیچ یک از ما و مردم پنهان نیست که در دوران مدیریت های سابق این مجتمع شاهد بوده ایم که مدیریت برای خود جیبی از این مجتمع دوخته بود و هروقت هم سراغش را میگرفتیم میگفتند یا در فرانسه هستند و یا در پاریس و یا هر کشوری دیگر، که همین بی ملاحضگی و بیخیالی های صورت گرفته بود که باعث شد این مجتمع از اوج به ته برسد.

وی با انتقاد از مدیریت سابق این مجتمع، تصریح کرد: در زمان اوج مشکلات این مجتمع من به دنبال مدیریت سابق بودم که متاسفانه در هر اقدام در کشور دیگری حضور داشتند که این مورد را نیز به گوش مسئولان بالاتر این مجتمع رساندم.

نماینده مردم بناب خاطرنشان کرد: اگر ما به فکر امرار و معاش مردم باشیم قظعا خداوند متعال نیز برای ما موفقیت هایی قرار خواهد داد و برای ما کمک خواهد کرد.

اعزازی همچنین در رابطه با قطع گاز این مجتمع و پرداخت ۳۰درصد از بدهی ۲میلیارد تومانی آن، اذعان داشت: مسئله قطعی گاز این مجتمع را در شرایط کنونی از طرف شرکت گاز بررسی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هیچ یک از دستگاهی خدمات رسان ازجمله شرکت گاز حق قطع کردن گاز کارخانه ای را مگر در صورت هماهنگی ندارند، چراکه باعث آسیب های جبران ناپذیری در این کارخانجات میشوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در اول سال ۹۶، خاطرنشان کرد: امسال را رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی سال حمایت از تولید ملی نامیدند، پس دولت و قوه قضائیه و مسئولان حکومتی و همه ما وظیفه داریم در این راستا برای فعالیت این کارخانجات هیچ چیزی را کم نگذاریم، و با بها دادن به اشتغال و تولید ملی از فرمایشات رهبری پیروی کنیم تا باعث رونق اقتصادی کشور عزیزمان شویم.

وی اظهار داشت: قانون آیه قرآن نیست که نشود تغییرش داد، اگر قانونی به اشتباه تنظیم شده است و مانع رونق اقتصادی و تولیدی میشود، امکان دارد که تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/امین چالاکی