رجب کاظمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به وضعیت فعلی شهربازی بناب، گفت: حدود ۲۰ درصد این پروژه باقی مانده و عدم همکاری شورا و شهرداری از سال ۹۲منجربه تأخیر چند ساله تا اتمام این پروژه شده است. اساسی ترین مشکل این سرمایه گذار عدم اجرای مصوبات انشعابات آب ، […]

رجب کاظمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به وضعیت فعلی شهربازی بناب، گفت: حدود ۲۰ درصد این پروژه باقی مانده و عدم همکاری شورا و شهرداری از سال ۹۲منجربه تأخیر چند ساله تا اتمام این پروژه شده است.

اساسی ترین مشکل این سرمایه گذار عدم اجرای مصوبات انشعابات آب ، گاز و احداث پل روگذر رودخانه چاوان برای رفت و آمد مردم از داخل پارک فدک به محوطه شهربازی است.

رودخانه چاوان هم اکنون در جریان است و امکان دسترسی به شهربازی بدون پل روگذر امکان پذیر نمیباشد، در حالی که شهرداری بناب قصد ساخت پل را ندارد ولی طبق قرارداد به عمل آمده با سرمایگذار، شهرداری موظف به احداث پل جهت عبور و مرور آسانتر مردم به شهربازی میباشد.

کاظمی از بدهی بیش از ۵میلیارد ریالی شهرداری نسبت به پروژه خبر داد و گفت:طی توافقی که با شهرداری بسته شد برخی از تعهدات شهرداری را خودم اجرا کردم، اما هنوز بعد از چند سال موفق به دریافت مطالبه خود نشده ام.

وی افزود:به جهت عدم پرداخت این مطالبات قضیه را از استانداری پیگیری کردم اما علیرغم دستور استانداری، هنوز مطالبه ما پرداخت نشده است، در حالی که اگر پرداخت میشد میتوانستیم با همان بودجه مقداری از کارها را پیش ببرییم.

این سرمایه گذار از سنگ اندازی برخی افراد در شهرستان گلایه کرد وگفت: من راضی بودم لغو قرارداد کنند تا من از دست این بزرگواران خلاص شوم اما حاضر به این اقدام هم نشدند.

جای بسی تأسف و تعجب است که چرا مسئولان که همیشه دم از رفاه و آسایش مردم میزنند، برای پیشرفت این پروژه ها و حمایت از سرمایه گذار قدمی برنمی دارند.

سرمایگذاری که در این وضعیت اقتصادی کشور، حاضر به خدمت رسانی و اشتغال زایی به زادگاه خود شده است، آیا واقعا اینگونه باید حمایت شود؟!!!

کاظمی در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات شهردار بناب جناب آقای نادر داوودی و معاون خدمات شهری، گفت: امیدواریم برخی زیردستان که شاید به دنبال منافع شخصی خود هستند، قدری هم به منافع شهرستان و مردم این دیار بیاندیشند.

انتهای پیام/داود زیبائی