معدوم سازی ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر به گزارش انعکاس بناب به نقل از فرهنگ عجب شیر، اظهار داشت: بیش از ۳ تن انواع موادغذایی فاسد، غیرمجاز، تاریخ گذشته ضبط شده از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی دربرنامه سلامت  نوروزی درروز دوم هفته سلامت که به عنوان روز غذای سالم نامگذاری […]

معدوم سازی ۳ تن مواد غذایی فاسد در عجب شیر

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فرهنگ عجب شیر، اظهار داشت: بیش از ۳ تن انواع موادغذایی فاسد، غیرمجاز، تاریخ گذشته ضبط شده از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی دربرنامه سلامت  نوروزی درروز دوم هفته سلامت که به عنوان روز غذای سالم نامگذاری شده است معدوم گردید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر ادامه داد: در طی این برنامه ۲۲مورد شکایت بهداشتی مردمی نیز دریافت شده و از ۲۷ مورد موادغذایی مشکوک نمونه برداری و ۸ مورد برخورد قضایی بامتخلفین بهداشتی انجام گرفته است

بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی مدالش را به سیل زدگان عجب شیر داد

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فرهنگ عجب شیر، از اهدای مدال طلای دونده نوجوان به بازماندگان سیل اخیر خبر داد و نوشت: ثمین آهنی جان مدال طلا خود را به تنها دختر دوساله باقی مانده ، جهت همدردی به سیل زدگان روستای چنار تقدیم کرد. این بانوی نوجوان قهرمان دوی میدانی با دویدن طی مسافت از شهرمراغه تا روستای چنارعجب شیر مدال طلای خودش را به دختر دوساله باقی مانده از سیل روستای چنار اهدا تا تسکینی بر بازماندگان این خانواده‌‌ها باشد.

قهرمان دوی میدانی در ماده ۵ هزار متر بانوان استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با هدف این کار اظهار داشت: این کاریک افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود و امیدوارم با حضور در جمع خانواده سیل زدگان لیاقت این امر در تسکین و التهام بازماندگان سیل را داشته باشم.

مشکلات آلودگی محیطی ناشی از رهاسازی غیر اصولی زباله‌های شهری در منطقه‌ای دور از شهر هشترود +تصاویر

پیک هشترود نوشت: مدیریت پسماندها و زباله‌های شهری از جمله اقدامات مهمی است که باید در جهت حفظ سلامت یک شهر یا منطقه مورد توجه ویژه قرار گیرد. در شهرستان هشترود سیستم بازیافت زباله وجود ندارد و در بهترین حالت ممکن زباله ها اعم خانگی و بیمارستانی را جمع آوری و به شکل غیر اصولی در منطقه ای دور از شهر رهاسازی می شود که مشکلات آلودگی محیطی را به دنبال دارد همچنین زباله‌‌های ناشی از این گونه دفن زباله می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به محیط زیست اطراف وارد کند.

متاسفانه زباله های شهری در گوشه‌ای مسیر هشترود به میانه و نزدیکی روستای علی آباد هشترود در کنار جاده به حال خود رها شده و محل تجمع حیوانات و منشا بسیاری از بیماری‌ها شده‌اند و نیاز است شهرداری نسبت به فعالیت پیمانکاران خود نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/د.ز