علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی سخت و حساسی در برابر استقلال داشتیم و چون در خانه بازی می‌کردیم، باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه این کار را انجام شد و توانستیم بازهم در رده دوم جدول قرار بگیریم. وی افزود: هر دو […]

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به پیروزی تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی سخت و حساسی در برابر استقلال داشتیم و چون در خانه بازی می‌کردیم، باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه این کار را انجام شد و توانستیم بازهم در رده دوم جدول قرار بگیریم.

وی افزود: هر دو تیم محتاط بازی می‌کردند و طبیعی بود فوتبال خوبی از آب درنیاید ولی با لطف خدا و حمایت هواداران توانستیم دومین پیروزی متوالی خودمان را جشن بگیریم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با اتفاقات اواخر بازی و درگیری که بین بازیکنان بوجود آمد، اذعان داشت: اتفاق خاصی رخ نداد فقط امید ابراهیمی روی من تکل زد که من هم بلند شدم و به کارم ادامه دادم اما هیچ توهینی به ابراهیمی نکردم و نمی‌دانم چرا عصبانی شد.

پدیده جوان سرخ‌پوشان تبریز با بیان اینکه استرسی برای بازی با استقلال نداشت، توضیح داد: به خاطر اینکه قبل از این بازی مقابل پدیده بازی کرده بودم، استرس و ترسی برای بازی با استقلال نداشتم و خوشحالم که تا این لحظه توانسته‌ام جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

وی درباره دیدار پیش روی تیمش برابر سپاهان خاطرنشان کرد: ما ۴ بازیکن کلیدی‌مان را در این دیدار به همراه نداریم و با اینکه به غیبت بازیکنان‌مان عادت کرده‌ایم، لیکن با در نظر گرفتن شرایط تیم سپاهان که پس از حضور آقای کرانچار روند بسیار خوبی داشته‌اند، بنابراین بازی آسانی نخواهیم داشت.

این بازیکن تأکید کرد: ما برای کسب سه امتیاز به اصفهان می‌رویم و فکر می‌کنم اگر با دست پر به تبریز برگردیم می‌توانیم به مقام نائب قهرمانی لیگ برسیم.

طاهران در خاتمه تصریح کرد: معتقدم اگر باشگاه برای فصل بعد از تیم امیدها و جوانان تراکتور برای بزرگسالان استفاده کند قطعاً در سال‌های آینده می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و با توجه به محرومیت تیم از جذب بازیکن این یک فرصت خوب خواهد بود تا بازیکنان جوان تیم خود را نشان بدهند.