به گزارش آناج، عزیز آقایی ظهر امروز طی گفت‌وگویی درباره شکایت افراد رد صلاحیت شده اظهار داشت: ۲۳۴ شکایت ثبت شده که ۲۳۰ مورد از آنها در اعتراض به رد صلاحیت‌ها به ثبت رسیده است؛ رسیدگی به این شکایات از ۷ اردیبهشت شروع شده و نتیجه نهایی از طریق دبیرخانه به فرمانداران تمام شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود. وی […]

به گزارش آناج، عزیز آقایی ظهر امروز طی گفت‌وگویی درباره شکایت افراد رد صلاحیت شده اظهار داشت: ۲۳۴ شکایت ثبت شده که ۲۳۰ مورد از آنها در اعتراض به رد صلاحیت‌ها به ثبت رسیده است؛ رسیدگی به این شکایات از ۷ اردیبهشت شروع شده و نتیجه نهایی از طریق دبیرخانه به فرمانداران تمام شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی ناظران صندوق در شهرستان‌ها توسط دبیرخانه هیات عالی نظارت نیز بیان کرد: بیش از ۶ هزار نفر اعم از اعضای هیات‌های نظارت، ناظر صندوق، بازرس و سربازرس در این انتخابات حضور دارند.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری، خاطرنشان ساخت: همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند، اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی را نشان دهنده اهتمام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور می‌داند، انتخابات شوراها یکی از نقطه قوت های جمهوری اسلامی در مقابل نظام های ارتجاعی و استبدادی است.

وی در پایان از تمامی نامزدهای شورای اسللامی شهر وروستا تقاضای رعایت نظم و قانون کرد وگفت: مردم تبلیغات غیرمجاز و زود هنگام افراد در فضای مجازی را به هیات‌های نظارت شهرستان مربوط اعلام کنند.